کد خبر: 34445
A

«موسسه قرض الحسنه خاتم‌الانبیاء» مجوز ندارد

بانک مرکزی اعلام کرد: «موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء» که در برخی مناطق کشور فعال شده و به طور غیرقانونی اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری منتشر می کند، فاقد مجوز است.

«موسسه قرض الحسنه خاتم‌الانبیاء» مجوز ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از این بانک، موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت تمام واحدهای آن تحت هر عنوانی غیرقانونی است.
اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری منتشره از سوی این موسسه که همراه با درج عبارت جعلی «تحت نظارت بانک مرکزی» در قبال خرید اموال منقول و غیرمنقول آحاد مردم به آنها واگذار شده، فاقد هرگونه اعتبار و ارزش بوده و مغایر با قوانین و مقررات است.
بانک مرکزی به هموطنان توصیه کرد: به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این موسسه به خصوص افتتاح سپرده و اخذ گواهی در قبال فروش اموال منقول و غیرمنقول خود به طور جدی خودداری کرده و از پذیرش گواهی‌های موصوف از اشخاص ثالث تحت هر عنوان اعم از ثمن معامله،‌ضمانت پرهیز کنند.
موضوع جلوگیری از ادامه فعالیت موسسه مذکور به نیروی انتظامی منعکس و نسبت به طرح شکایت از آن نزد مرجع قضایی اقدام شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر