کد خبر: 34453
A

مدرس حوزه: داعشیسم به پایان نرسیده است

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: داعش رفت اما همچنان توطئه وجود دارد، داعشیسم به پایان نرسیده و یک نبرد نفس گیر و بی پایان تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.

مدرس حوزه: داعشیسم به پایان نرسیده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی روز یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان با عنوان 'شکوه مقاومت' در بیرجند با تاکید بر اینکه آمادگی خود را باید در هر لحظه حفظ کرد افزود: سخنان سردار سلیمانی عملی شد، او شعار نداده بلکه عمل می کند.
وی اظهار کرد: دشمن امروز حیران است، ما موشک به دیرالزور می فرستیم و داعشی ها نابود می شوند اما دشمن نمی تواند کاری کند.
امام جمعه پردیسان قم گفت: داعش با نام خدا در راه شیطان می جنگد و راه شیطان را باز می کند اما ملت اسلامی ایران باید در راه خدا جهاد کرده و با کسانی که قصد تاراج ملت را دارند، بجنگد.
وی با بیان اینکه سردار بی سر شهید حججی و سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی اجر و پاداش خود را از خدا می گیرند ادامه داد: بسیج برای سرنگونی استکبار متولد شده است.
قوامی گفت: ایالات متحده آمریکا قصد تغییر نقشه خاورمیانه را داشت که انقلاب اسلامی تمام نقشه های استکبار را نقش برآب کرد.
وی بیان کرد: تجسم شیطان در آمریکاست، شیطان همیشه بیدار است و چشم دیدن ما را ندارد که باید همیشه مقابل او آمادگی کافی داشته باشیم.
وی افزود: گاهی گفته می شود عصر موشک تمام شده و نباید خیلی هزینه کنیم در صورتی که این افراد آگاهی کافی ندارند.
رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: استکبار جهانی نظام اسلامی را برای آموزش نظامی به خشونت طلبی متهم می کند در حالیکه رژیم صهیونیستی 24 ساعته آموزش نظامی می بیند و رویای نیل تا فرات را دارد.
وی با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و برای دنیا کار نمی کند گفت: قرآن می فرماید «ای مومنان دشمنان ایمان شما را هدف قرار می دهد».
وی اظهار کرد: هدف دشمن، تخریب نظام اسلامی است که اگر یک لحظه غفلت صورت بگیرد، زمین می خوریم و باید مانند دشمن بیدار باشیم.
حجت الاسلام قوامی از بسیج به عنوان معجزات امام راحل یاد کرد و افزود: این شجره طیبه علیه آمریکا تاسیس شد و آمریکا دشمن اصلی جمهوری اسلامی بوده و انقلاب و بسیج برای تغییر رژیم حاکم بر جهان به وجود آمده است.
همایش شکوه مقاومت همزمان با پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، امروز (یکشنبه) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
** خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشار- رسول محمدحسنی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر