کد خبر: 34457
A

کاروان پیام آوران مهربانی کرمان به کرمانشاه رسید

اعضای تیم سحر معاونت جوانان هلال احمر کرمان با همکاری کانون فکری و پرورشی کودک و نوجوان این استان در قالب کاروان پیام آوران مهربانی به کرمانشاه سفر کردند.

کاروان پیام آوران مهربانی کرمان به کرمانشاه رسید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، بالاخره بعد از سیزده روز اعضای جوانان تیم سحر معاونت جوانان استان کرمان با تمام انرژی و انگیزه کمک و یاری کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه به مقصد رسیدند.
اعضای جوانان تیم سحر با همکاری و یاری مربیان و هنرمندان کانون فکری پرورشی کودک و نوجوان استان کرمان به یاری کودکان کرمانشاهی شتافتند تا بار دیگر رسالت بشردوستی و نوع دوستی شان را به همگان ثابت کنند.
نخستین روز از حضور اعضای تیم سحر استان کرمان با جلسه توجیهی تیم های حمایت روانی توسط رئیس انجمن آسیب شناسی ایران رقم خورد و اعضای تیم سحر بعد از این نشست به سوی شهر سرپل ذهاب حرکت کردند.
اعضای تیم سحر کرمان در شهر سرپل ذهاب در سه منطقه بنامهای پارک معلم، پارک لاله و خیابان ساحلی با اجرای برنامه های شاد و متنوع با کودکان همبازی شدند.
بر اساس این گزارش تیم سحر با همراهی مربیان و بچه های کانون فکری و پرورشی استان کرمان درچهار نوبت برنامه هایی از قبیل اجرای مسابقه، بازی های کودکانه، سرودهای شاد، برپایی ایستگاه نقاشی در سه نقطه از شهر سرپل ذهاب و همچنین اهدای اسباب بازی و لوازم التحریر با کودکان دوست داشتنی این شهر همراه شدند.
تیم سحر با اجرای برنامه هایی مانند بازی درمانی، موسیقی درمانی، مشاوره فردی برای بزرگسالان و کودکان به منظور تشخیص اختلالات احتمالی اولین روز حضورشان در کرمانشاه را به پایان رساندند.
این مهربانی ها ادامه دارد...
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر