کد خبر: 34498
A

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان ' محمد جعفر تک ' به سمت فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ' محمد جعفر تک ' پیش از این جانشینی فرمانده پایگاه شهید بابایی را بر عهده داشت.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی با تبریک ریشه کنی داعش گفت: پیروزی های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.
امیر سرتیپ خلبان ' حسن شاه صفی ' افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن بوجود آمد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت های نیروی هوایی پس از انقلاب بیان کرد: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب بوجود آمد و خلبانان بزرگی رشد کردند که شهید بابایی نمونه بارز این فرزندان غیور انقلاب و شناسنامه نیروی هوایی است و ما امروز میراث دار این عزیزان هستیم .
فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روز خوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد .
پیش از این امیر سرتیپ دوم خلبان ' مسعود روزخوش ' فرماندهی پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان را برعهده داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر