کد خبر: 34505
A

بسیج سنگر مستحکم در برابر هرگونه تهاجم دشمن است

دادستان کل کشور گفت: دشمن تحت سند ۲۰۳۰ می خواهد فرهنگ خود را به جامعه ما القا کند و در مرحله عمل شما حقوقدانان مسئول هستید.

بسیج سنگر مستحکم در برابر هرگونه تهاجم دشمن است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در گردهمایی حقوقدانان بسیجی و بزرگداشت هفته بسیج ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: امروز مصادف با آغاز یک حرکت ارزشمند و ابتکار بی بدیل توسط امام راحل و آغاز تشکیل نیروی بسیج در سال ۱۳۵۸ است. این روز را به همه بسیجیان و به رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می کنم و امیدواریم بسیج در هر عرصه ای خودش را به‌روز کند.

وی افزود: بسیج عمر ۳۸ ساله‌ای را پرتوان پشت سر گذاشته و قطعا این دوران پرافتخار باید همه ما و بسیجیان را در مسیر تکامل، رفع آسیب‌ها و در مسیر حرکت شکوفنده قرار دهد.

منتظری گفت: بسیج یک سنگر مستحکم در برابر هرگونه تهاجم دشمن و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و همه ما وظیفه داریم که در صیانت از حقوق در جامعه تلاش کنیم.

دادستان کل کشور گفت: شما حقوقدانان باید آنچنان به مسایل حقوقی تسلط داشته باشید که شبهه ها را از بین ببرید. اولین وظیفه حقوقدانان آشنایی به حقوق است و دومین وظیفه در ارتباط با دانشجویان باید به دفاع در برابر تهاجمات دشمنان بپردازید.

منتظری با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: دشمن تحت سند ۲۰۳۰ می خواهد فرهنگ خود را به جامعه ما القا کند و در مرحله عمل شما حقوقدانان مسئول هستید و وظیفه دیگر شما این است که در ارتباط با دانشگاه و دانشگاهیان وظیفه بسیجی خود را نشان دهید و مساله نفوذ را بسیار مهم بگیرید.

ادامه دارد ...

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

ارسال نظر