کد خبر: 34511
A

نقش بسیج در حل مشکلات کشور منحصر به فرد است

مسئول‌ بسیج دانشجویی کشور گفت: نقش بسیج در حل مشکلات کشور منحصر به فرد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، داود گودرزی در همایش بسیجیان بروجرد، اظهار کرد: مفهوم و تفکر بسیج  در اندیشه های امام (ره) و رهبری بسیار متعالی است چون حکومت اسلامی یک حکومت مردمی است و مردم در همه عرصه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند که در این راستا امام (ره) بسیج را برای سازماندهی مردم برای تحقق اهداف انقلاب تاسیس کردند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، از بین رفتن فقر و تبعیض و ایجاد استقلال و اقتدار را از مهمترین آرمان‌های انقلاب است.

مسئول‌ بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: سه دلیل عمده علت مشکلات کشور است یکی از دلایل مشکلات کشور دشمنی دشمنان است ۶۴ سال است که آمریکا جنایت‌هایی را انجام می‌دهد.

گودرزی اضافه کرد: عده‌ای از اول انقلاب تاکنون برخلاف اندیشه‌های امام(ره) و رهبری مسئولیت‌هایی را بر عهده گرفته و در این مسیر رفتار می‌کنند.

وی بیان کرد: این افراد بیشتر به دنبال منافع شخصی و فامیلی خود بوده و این در حالی است که قرار بود عدالت در کشور برقرار شود.

مسئول‌ بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: یکی دیگر از دلایل مشکلات کشور کم کاری است و سرفصل اصلی کاری که دشمن برای ضربه زدن انجام می‌دهد این است که یکپارچگی را در میان ملت ایران از بین ببرد و بتواند بین ملت و نظام فاصله بیندازد.

گودرزی اظهارکرد: امروز دشمن تلاش دارد تا فرهنگ غرب را در کشور و در بین خانواده‌های ایرانی رواج دهد و عفت و حیا را از بین ببرد تا از این راه نیز بتواند به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه بسیجیان خادمان ملت هستند، افزود: نقش بسیج در حل مشکلات کشور منحصر به فرد است و بسیج در همه عرصه‌ها حضور دارد و  با تقکر بسیجی حاج قاسم سلیمانی توانست بساط داعش را نابود کند.

سرهنگ سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز در این همایش گفت: بسیج همواره درسربلندی، پیروزی و پیشرفت مردم ایران و انقلاب اسلامی حضوری موثرداشته است.

وی با اشاره به اینکه بسیج بروجرد تا کنون ۲۲ منطقه محروم شهرستان را شناسایی کرده است، افزود: بسیج در بروجرد تاکنون علاوه براحداث مسجد، خانه عالم، پایگاه مقاومت،۳۰ واحد مسکونی برای محرومان ساخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهارکرد: درعرصه علمی نیز علاوه برپشتیبانی ازبسیجیان مرکزرشد حمایت از نیروهای بسیجی را راه اندازی نموده و چندین اختراع را به ثبت رسانده است.

سرهنگ سوری تصریح کرد: بسیجیان بروجرد درعرصه اقتصاد مقاومتی نیز بیش از۲۰۰ طرح را اجرا کرده و زمینه اشتغال ۳۰۰ تن را فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از۵۰۰ حلقه صالحین در این شهرستان تشکیل شده است، اضافه کرد: بیش از۲۰ هزارتن از بسیجیان بروجرد به اردوهای استانی و کشور شرکت کرده و تاکنون نیز۵۰ یادواره شهدای محله ومنطقه برگزارشده است وهمچنین ۵۰۰ تن به مناطق جنوب اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با احداث ۱۰ سالن ورزشی بخش عمده‌ای از مشکلات فضای ورزش شهرستان را برطرف کرده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر