کد خبر: 34516
A

رسالت حقوقدانان بسیجی اصلاح انقلاب در فضای حقوقی است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رسالت حقوقدانان بسیجی اصلاح انقلاب در فضای حقوقی و درعمل تفکر بسیجی را اجرا کردن است.

رسالت حقوقدانان بسیجی اصلاح انقلاب در فضای حقوقی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمدرضا یزدی روز یکشنبه در گردهمایی حقوقدانان بسیجی که با حضور حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در حسینیه فاطمه الزهرا (س) با گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، افزود: حقوقدانان بسیجی، امروز نیازهای جامعه را بیشتر از بقیه متوجه می شوند و رسالت آنان قضاوت و وکالت صرف نیست بلکه باید در فضای حقوقی جامعه بدنبال اصلاح انقلاب باشند.
وی ادامه داد: اینکه کنارهم بنشینیم و از دستگاه قضا یا مجلس انتقاد کنیم و یا اینکه بگوییم نسبت به فلان قرارداد بین المللی بسته شده، بی توجهیم کافی نیست.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: حقوقدانان بسیجی باید دست در دست داده و ببینند چرا مردم از سیستم اجرایی کشور و حتی مجلس ناراضی هستند و چرا وکلا باید در شرایطی قرار بگیرند که در مقابل قضات باشند.
سردار یزدی اضافه کرد: انتظار بیشتری از حقوقدانان بسیجی می رود و دین بیشتری برگردن ماست و در برابر شهدا از ما استنتاق بیشتری خواهد شد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، رسالت اصلی نظام را زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) عنوان و اظهارکرد: در زمان ظهور یعنی مردم طعم شیرین عدالت را خواهند چشید و این نظام ، دادگستر جهانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه رسالت ما از سایر بسیجیان دقیق تر است، ادامه داد: وقتی امام راحل بسیج را بنا نهادند وجهه نظامی آن کمرنگ تر از سایر ابعادش بود، چون اساس تفکربسیجی چیزی دیگری متفاوت از مبارزه است. امام تفکر انقلابی را که پیامبر اسلام با بعثت خود شروع کرده بودند و امام حسین(ع) بابت همین تفکر انقلابی خون پاکش بر زمین ریخته شده بود، تجدید حیات کردند.
سرداریزدی تصریح کرد: در ذهن و تفکر، بسیجی بودن کفایت نمی کند بلکه باید درعمل نشان داده شود و این موضوع در دوران جنگ به وضوح دیده شد؛ البته عده ای حتی در عمل انقلابی پیشتاز بودند اما درانقلابی ماندن کم آوردند. بسیجیان جهان اسلام و ایران، انقلابی ماندن را درعراق و سوریه نشان دادند.
وی ادامه داد: این که در مقابل ظلم ظالم ناراحت باشیم کافی نیست بلکه باید در مقابل ظلم بایستیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، شرایط امروز کشور را زیبنده نظام ندانست و گفت: وعده امام تحقق بسیج جهان اسلام بود و امروز شاهد این هستیم بسیج جهان اسلام در عراق و سوریه طومار رژیمی را در هم می پیچد که ناجوانمردانه به او دل بسته بودند و امید داشتند اسرائیل دیگری در منطقه شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه امروز دشمن می داند از کجا سیلی خورد و در جهان چه می گذرد، ادامه داد: داعشی ها نه تنها سرخود نیامده بودند بلکه برای آنها سالها برنامه ریزی کرده بودند و این مطلب اعتراف خود آنان است، آنان آماده شده بودند جامعه جهانی اسلامی را از درون بپاشانند.
سردار یزدی اضافه کرد: داعشیان در عراق و سوریه ازهمه نوع حمایت مستکبران برخوردار بودند طوری که مشاوران روانشناسی به آنان ترس مردم از جنایت هایشان را بیان می کردند و آنان با بهره مندی از این مشاوره ها به کار خود ادامه می دادند و اینطور نبود سرخود عده ای را سر ببرند یا کودکان را مامور کشتن کنند همه با برنامه ریزی انجام می شد.
وی با بیان اینکه رزمندگان ایران، افغانستان، لبنان، سوریه و پاکستان در این نبرد با داعشیان حضور داشته اند، ادامه داد: البته از کشورهای دیگر هم بودند اما اگر نامی از آنان برده شود ممکن است از طرف حاکمیت کشورشان در عسر و حرج بیفتند.
اجتمام*1724* 7329
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر