کد خبر: 34525
A

بسیج نماد واقعی مردم سالاری دینی است

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بسیج با حضور همه قشرهای اجتماعی نماد و نماینده واقعی مردم سالاری دینی در سطح جهان است،

بسیج نماد واقعی مردم سالاری دینی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان استان در سالن ورزش شهدای قلاویزان شهر ایلام برگزار شد ایده امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی را سیاستی نو برای تمام جوامع عدالت خواه جهان برشمرد.
وی با ذکر اینکه دشمنان ایران اسلامی به دنبال تضعیف بسیج و کمرنگ کردن فرهنگ بسیج و ایجاد فاصله بین اقشار مختلف مردم و مسئولان با فرهنگ غنی بسیج تصریح کرد : انان از اشاعه تفکر کوبنده بسیج واهمه دارند و تمام توطئه های آنها در جهت تخریب فرهنگ غنی بسیج است.
وی خاطر نشان کرد: به اعتقاد متفکران آمریکایی اگر بسیج و تفکر بسیجی را از ایران و مردم این کشور گرفته شود، ایران در ابعاد مختلف تضعیف شده و شکست آن نیز راحت تر می شود.
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) افزود: بسیج با عزم و اراده و با برنامه ریزی های اصولی ضمن ورود به عرصه های مختلف عمرانی و اجتماعی با دیگر دستگاه ها و نهادها در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و آبادانی کشور هم افزایی و هماهنگی لازم را دارد.
وی در ادامه به ارائه گزارشی کوتاه از برخی فعالیت های بسیج استان ایلام در حوزه های مختلف عمران، آموزش، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، طرح هجرت، ... پرداخت.
29 آبان تا پنج اذرماه هفته گرامیداشت بسیج است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر