کد خبر: 34528
A

طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد

– عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه های اجرایی و حذف شرکت های پیمانکارریال در این کمیسیون خبر داد.

طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی در کمیسیون اجتماعی تصویب شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از خانه ملت، روح الله بابایی صالحی در تشریح دستور کار امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست، هیات اعزامی از کمیسیون اجتماعی به مناطق زلزله زده گزارش خود را ارائه کرد.
وی افزود: همچنین لایحه الحاق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به فهرست نهادها و موسسات عمومی غیردولتی در نشست امروز کمیسیون بررسی و پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته میان نمایندگان رد شد.
بابایی صالحی از بررسی و تصویب طرح استفساریه قانون نحوه پرداخت عیدی کارکنان دولت و نحوه تسری آن به کارگران شاغل و مشمولان قانون کار در دستگاه های اجرایی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد و افزود: طرح تعیین تکلیف بیمه اعضای مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز و تحت پوشش قرار گرفتن آنان توسط سازمان تأمین اجتماعی در نشست امروز بررسی و رد شد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به حضور برخی کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس در نشست امروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاه های اجرایی و حذف شرکت های پیمانکار در جلسه امروز بررسی و توسط نمایندگان تصویب شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر