کد خبر: 34531
A

همدان نقش محوری در پیروزی جبهه مقاومت داشت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اهالی این استان با جانفشانی و کمک نقدی 90 میلیارد ریالی نقش مهم و محوری در پیروزی جبهه مقاومت داشته اند.

همدان نقش محوری در پیروزی جبهه مقاومت داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روابط عمومی سپاه همدان، سردار مظاهر مجیدی روز یکشنبه در اجتماع عظیم بسیجیان استان همدان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل سازمان بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل هدیه تاریخی برای ایران اسلامی و جوامع اسلامی است.
وی با اشاره به نقش ‌آفرینی‌های بسبیج در طول 38 سال گذشته بیان کرد: در این مدت از برکات و موجودیت بسیج در راستای استمرار انقلاب اسلامی استفاده شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مردم استان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس و 14 شهید مدافع حرم نقش خود به خوبی ایفا کرده است.
سردار مجیدی افزود: رهبر معظم انقلاب در وصف همدان، از این منطقه به عنوان شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین یاد می کنند و تقریظی که برای چهار کتاب‌های دفاع مقدس داشتند، همدان را سرزمین انصارالحسین(ع) می نامند.
وی ادامه داد: گستردگی بسیج موجب شده که امروز این نیروی مردمی تنها متعلق به ایران نباشد بلکه در جهان اسلام بسیج شکل گرفته و رسالتش حفظ دین مبین اسلام است.
وی اضافه کرد: فرهنگ بسیج امروز در سوریه، عراق، یمن، پاکستان و افغانستان در حال شکل‌گیری است و امید می رود بتوان قدم های بلندی برای جهان اسلام برداشت تا به تمدن اسلامی با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی دست یابیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهارکرد: نیروهای مردمی همدان برای اعتلای بسیج نقش بی‌نظیری از خود نشان دادند که مصداق بارز آن حضور چشمگیر رزمندگان این استان در جبهه های مقاومت بود.
سردار مجیدی درباره نقش آفرینی های مردم همدان در کمک به زلزله زدگان عنوان کرد: 250 کامیون امکانات برای مردم زلزله زده ارسال شده و علاو ه بر آن نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) از همان لحظه های آغازین وقوع زلزله به مردم منطقه کمک و یاری رسانند.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز و در این هفته بیش از یک هزار و 700 عنوان برنامه در استان همدان اجرا شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر