کد خبر: 34537
A

حضور بسیج در عرصه های مختلف مبارک و پر از خیر و برکت بوده است

فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به فعالیت بسیج در عرصه های مختلف جامعه گفت: بسیج در هر حوزه و زمینه ای که ورود پیدا کرده باشد، مبارک و منشا خیر و برکت بوده است.

حضور بسیج در عرصه های مختلف مبارک و پر از خیر و برکت بوده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی مفاخری روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج افزود: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه ها و بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقش مثبت و تعیین کننده ای داشته است.
وی به کارکردهای بسیج اشاره کرد و ادامه داد: کارکردهای بسیج بسیار زیاد و متنوع است و همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کارکرد بسیج فقط به زمان جنگ محدود نمی شود، بلکه بسیج متعلق به عرصه های مختلف است.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز همه ملت ایران بسیجی هستند و خود را مدیون بسیج می دانند و این بزرگترین افتخار بسیج است که در تمام جهان شناخته شده است و همه ملت های آزاده به تاسی از بسیج بیدار، آگاه و به مبارزه به ظلم و ستم برخواسته اند.
وی مهمترین کارکرد بسیج را مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد و افزود: امروز بسیج به عنوان یک سد محکم و استوار در برابر استکبار جهانی ایستاده و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می کند.
مفاخری با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: ایجاد گروهک تروریستی داعش در منطقه تنها برای ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه نبود، بلکه آمده بودند که در منطقه بمانند و در دل دولت های مسلمان منطقه همچون یک عده سرطانی علیه اسلام و مسلمین بجنگند و یک دولت تشکیل دهند.
وی ادامه داد: تشکیل گروهک تروریستی داعش یکی از تلخ ترین طنزهای این دوران است که کشورهایی که دم از دموکراسی و مبارزه با تروریست می زنند با ایجاد گروهک تروریستی سعی در ایجاد فتنه و آشوب داشته و باعث گسترش تروریست شده اند.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: تشکیل داعش باعث تقویت اتحاد و وحدت مسلمانان منطقه شد و همانطوری که همه جهانیان دیدند، داعش شکست خورد و از مرزهای عراق و سوریه بیرون رانده شد.
فرمانده سپاه سروآباد نیز در ادامه این مراسم با تبریک سالروز تاسیس بسیج گفت: بسیج به عنوان یک تفکر در بطن اسلام وجود داشت و تفکر قدسی امام (ره) بود، که این مفهوم ذهنی را به شکل یک یاقوت استخراج و آن را سیقل و به جهان معرفی کرد.
سرهنگ جعفر غفاریان افزود: امروز بسیج به عنوان یک تشکل جهانی و فراتر از زمان، فراتر از قومیت، فراتر از زبان و فراتر از مذهب و دین در اقصی نقاط مختلف جهان به شیوه های مختلف فعالیت دارد.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت که گروهک تروریستی داعش را شکست داد، یکی از آوردگاه هایی بود که نقش مهم بسیج را به نمایش گذاشت و باعث پیروزی حق بر باطل شد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز در شهرستان سروآباد بیش از 20 هزار نفر عضو بسیج هستند و این افتخاری بزرگ برای بسیج است که در این شهرستان کوچک بیش از 50 درصد آن عضو بسیج هستند و بقیه نیز خود را بسیجی می دانند.
به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سروآباد به مناسبت سالروز تاسیس بسیج در پنجم آذر با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان این شهرستان در محل حسینیه سپاه شهرستان سروآباد برگزار شد.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان نمونه و فعال شهرستان سروآباد تقدیر و تجلیل شد.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 کلیومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر