کد خبر: 34551
A

محموله سه میلیارد ریالی کالای دخانی قاچاق در بندرلنگه کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان و با همکاری مردم، یک محموله کالای دخانی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف شد.

محموله سه میلیارد ریالی کالای دخانی قاچاق در بندرلنگه کشف شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ محمود حافظی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده مردمی، قاچاقچیان قصد انتقال این محموله دخانی را با یک دستگاه تریلر در محور بندرلنگه - بستک داشتند.
وی ادامه داد: ماموران با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شده و با تشکیل چند اکیپ، نسبت به اجرای طرح مهار اقدام و با گشت زنی مستمر موفق به مشاهده قاچاقچیان شدند.
سرهنگ حافظی تصریح کرد: ماموران با گشت زنی مستمر در بیابان های اطراف روستای چاه مسلم موفق به شناسایی تریلر مورد نظر شدند که در بازرسی از آن تعداد 3 میلیون و 990 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه گفت: این تریلر حامل کالای قاچاق توقیف و به همراه محموله به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان منتقل شد.
سرهنگ حافظی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 7408
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر