کد خبر: 34554
A

هرکجا از مردم فاصله گرفتیم شکست خوردیم

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت: هر کجا بر مردم تکیه کردیم پیروز شدیم و هر کجا از مردم فاصله گرفتیم شکست خوردیم و باید بدانیم که ریشه تمام این پیروزی ها تفکر بسیجی است.

هرکجا از مردم فاصله گرفتیم شکست خوردیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر دریادار دوم رضا عباسی عصر یکشنبه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در سخنانی افزود: چهره هایی که امروز در بسیج مشاهده می کنیم حاکی از سنین پایین بسیجیان و نوجوانان بسیجی با غیرت است که در دوره ای که بسیج 20 میلیونی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد حضور نداشته اند اما امروز وارثان حقیقی این شجره طیبه هستند.
عباسی در ادامه گفت: بسیج مدرسه عشق بوده و متعلق به یک شخص، سازمان و نهاد نیست بلکه یک تفکر است و کسی که در مدرسه عشق فارغ التحصیل می شود می باید دارای روحیه و ویژگی هایی مانند کسانی باشد که در 8 سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و پیروزی هایی را بدست آوردند و این پیروزی ها به دلیل داشتن روحیه بسیجی وار بود.
وی افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل بسیج بود و تفکر بسیج در هیچ دایره المعارفی وجود ندارد.
امیر دریادار عباسی خاطر نشان کرد: بسیجی تفکرش اخلاص و نیتش باید خدایی باشد و باید تابع ولایت فقیه باشد و در جریانات فتنه و غبار آلود جامعه باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا انقلابمان آسیب نبیند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر