کد خبر: 34560
A

تشکیل بسیج برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد

امام جمعه کنگاور تشکیل بسیج مستضعفین توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب دانست.

تشکیل بسیج برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام علی محمد لروند روز یکشنبه در گردهمایی بسیجیان کنگاور که در سرسرای ورزشی ولایت این شهرستان با حضور مسئولان، نظامیان و عموم بسیجیان برگزار شد، به پنجم آذر ماه به عنوان سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی بود.
وی اظهار کرد: امروزه بعد از گذشت بیش از سه دهه از تشکیل بسیج، بسیج همچنان با اهداف عالیه خود مشغول هدایتگری و نورافشانی است.
حجت الاسلام لروند از بسیج به عنوان مدافع ولایت، نظام و خدمتگزار مردم یاد کرد و افزود: فرهنگ حاکم بر بسیج، حفظ انقلاب اسلامی و خنثی کردن تمام نقشه های شوم دشمنان است و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه است.
وی در ادامه حضور رهبر انقلاب در استان کرمانشاه را باعث تسلای دل مردم و آرامش انان دانست و خاطرنشان ساخت: قدرشناسی و مردانگی و مروت قوم بزرگ کرد در استقبال از رهبر انقلاب را نمونه عظمت این قوم بزرگ دانستند که نیاز به توضیح و تفسیر ندارد.
وی در ادامه با انتقاد از برخی سایت ها که قصد اختلاف اندازی بین شیعه و سنی را دارند، گفت: این آزمایش الهی نشان داد که شیعه و سنی در این استان با هم برادر و محبت آنها نسبت به هم مثال زدنی است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز ویژگی های اصلی یک فرد بسیجی را ولایتمداری، بصیرت، معرفت، استقامت، آگاهی به شرایط زمان، محبت به مردم و قانون مدار عنوان کرد.
سرهنگ علی حیدرنژاد با بیان این که از خود گذشتگی و ایثار سرلوحه روحیه بسیجی است، افزود: بسیج در تمامی صحنه های حضوری دشمن شکن دارد و اگر بتوانیم در مدیریت جهادی تفکر بسیجی را در تمام ادارات بدون در نظر گرفتن زمان و مکان فعالیت دخالت دهیم به طور قطع و یقین می توان از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی رهایی یافت.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر