کد خبر: 34564
A

استاندار مازندران :تفکر بسیجی ،دشمنان ایران را به زانو در آورده است

استاندار مازندران در دیدار با جانبازان مرکز توانبخشی امام علی (ع) گفت : جانبازان سند های پرافتخار و ماندگار ایثار و شهادت هستند و امروز تفکر بسیجی ، شهادت وجانبازی است که آمریکا ، دشمنان ایران و اسلام را به زانو درآورده است .

استاندار مازندران :تفکر بسیجی ،دشمنان ایران را به زانو در آورده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، روز یکشنبه همزمان با سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج ، محمد اسلامی با حضور در مرکز توانبخشی امام علی (ع) ساری مرکز استان از جانبازان سرافراز تجلیل نمود .
وی در این دیدار جانبازان را سندهای پرافتخار و ماندگار ایثار و شهادت خواند و گفت : خدمت به جانبازان عبادت است.
استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی های رزمندگان عزیز به ویژه بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس افزود : تفکر بسیج آمریکا را به زانو در آورده است زیرا بسیج در مدرسه عشق گوش به فرمان مولا حرکت می کند و به همین دلیل دشمن از نام بسیج هراس دارد.
اسلامی تصریح کرد : با تفکر بسیجی و با هدایت هوشمند مرجعیت و یکپارچگی نیروهای مقاومت و همکاری منطقه ای شجره خبیثه داعش شکست خورد و پایان حکومتش اعلام شد .
وی تاکید کرد : در جنگ تحمیلی همه قطعنامه ها و تحریمها برای ما بود و همه امکانات و تجهیزات برای رژیم عراق ولی این ایثار ، شهامت و شجاعت رزمندگان ما بود که سنگرهای دشمنان را فتح نمود.
اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی را با وجود بعضی نارسائیها بسیار بزرگ خواند و گفت : رشد علمی ، تکنولوژی و آگاهی عمومی مردم عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی بی نظیر است و باید قدردان این همه دستاوردها که به برکت خون شهدا ، ایثار جانبازان و آزادگان حاصل شده است باشیم .
وی جانبازان را سندهای ماندگار دفاع مقدس خواند و بیان کرد : این جانبازان عزیز راه عزت ، سربلندی و سرافرازی ملت ایران را هموار کردند و باید قدر آنان را بدانیم .
اسلامی اظهار داشت : همه باید در مسیر هدف اصلی انقلاب حرکت کنیم و شکوفایی علمی و اقتصادی را برای آرامش و آسایش و امنیت مردم فراهم نمائیم.
استاندار مازندران در پایان گفت : با هوشیاری ملت و رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش دولت و قوا بسیاری از نقشه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است .
در این دیدار استاندار مازندران با اهداء گل از ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز تجلیل نمود.
مازندران در دوران انقلاب و دفاع مقدس 10 هزار و 400 شهید ، بیش از 32هزارجانباز و 2 هزار و 384 آزاده تقدیم کرد .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر