کد خبر: 34565
A

اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان شوش برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شوش با عنوان شکوه مقاومت با حضور بیش از 2 هزار بسیجی در مصلای جمعه این شهر برگزار شد.

اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان شوش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این گردهمایی که روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف بسیجی این شهرستان از جمله اصناف ، کشاورزان ، فرهنگیان و پزشکان بسیجی برگزار شد فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان شوش در سخنانی گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج ، حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و مقابله با ظلم ، ستم و بیداد در کل جهان بود.
سرهنگ کریم بابایی گفت:بسیج در همه ابعاد فعالیت داشته و تک بعدی نیست ؛ عدالت و تحقق و توحید در جهان ؛ بسیج همه امکانات در مسیر فطرت الهی و در مسیر کلمه توحید از ضروریات تشکیل بسیج است .
وی خاطر نشان نمود : مهمترین ویژگی بسیج ؛ تفکر و فرهنگ ناب و غنی و عمیق علوی است و فرهنگی مبتنی بر ایمان و توکل از شاخصه های مهم فرهنگ بسیجی است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ، در ادامه واقع نگری ، آرمان گرایی ، عقل گرایی توام با ایمان و حضور در تمام صحنه های انقلاب با اراده ای پولادین را از دیگر ضرورت های تشکیل بسیج دانست و اظهار داشت : دشمن شناسی و تشکیل خودی از غیر خودی و هم چنین اطاعت پذیری از ولایت مطلقه فقیه از خصیصه های بارز بسیجی است.
امام جمعه شهرستان شوش نیز مهمترین شاخص بسیج را اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت : رکن اصلی تمایز نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر حکومت‌ها با وجود جایگاه والای مقام معظم رهبری معنا می‌شود.
حجت الاسلام سیدمحمد امام با اشاره به سه شاخصه اصلی بسیج یعنی ایمان به خدا، جهاد در راه خدا و بصیرت، گفت: این موارد همان شاخصه‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: این که امام بسیجی بودن را افتخار می‌دانست بیانگر اهمیت، ارزش و مقام والای بسیجیان است و همچنین تاثیری که می‌توانند در سرنوشت یک حرکت داشته باشند که نمونه آن پیروزی در جنگ تحمیلی بوده است.
حجت الاسلام امام در ادامه به فتح و ظفر بسیجیان در کشورهای عراق و سوریه اشاره کرد و خاطر نشان نمود : امروزه معنای بسیج را در سوریه و عراق مشاهده کردیم ، این دو کشور با بهره گیر از ظرفیت بسیج مردمی توانستند داعش را شکست دهند ، امروزه الگو بودن بسیج در فضائل اخلاقی و قدرت نظامی به اثبات رسیده است .
امام جمعه شوش در ادامه از بیکاری به عنوان یک خطر همانند داعش نام برد و گفت : قدرت بسیجی فقط این نیست که از نظر نظامی داعش و دیگر دشمنان را نابود کند بلکه در داخل کشور نیز از نظر اقتصادی می بایست به ریشه کنی بیکاری کمک کند چرا که بیکاری به مراتب خطرش از داعش بیشتر است .
وی افزود :مسئولان شهرستان شوش کمرهمت را بسته اند تا بیکاری را ریشه کن کنند ، سپاه پاسداران با دادن وام های کم بهره و فرماندار و نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز تصمیمشان این است که در شوش شاهد جوانان بیکار نباشند و من مطمئن هستم که این بیکاری با وجود شما بسیجیان از شکست دادن داعش بسیار آسان تر است .
عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش نیز بسیج را اسوه و الگویی برای تمام دنیا دانست.
در این گردهمایی از خانواده شهیدمدافع حرم شهیداحمد حیاری و نیز شهید نظم و امنیت ، شهید عباس نادری تجلیل شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر