کد خبر: 34575
A

بسیج به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: بسیج شجره طیبه ای است که به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده و هر جا امروز مظلومی مورد تعدی ظالم قرارمی گیرد برای مقابله با آن بسیج تشکیل می شود.

بسیج به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ فرامرز باوندپور روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان جوانرود افزود: ایجاد جامعه اسلامی و ارتقای فرهنگ ناب محمدی، مشارکت همگانی در دفاع همه جانبه در مقابل استکبار و ایجاد وحدت پشت سر ولایت از اهداف تشکیل بسیج است.
وی با بیان اینکه بسیج متعلق به قشر یا گروه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: پیوند بیعت با ولایت، ایمان و اخلاص، اطاعت آگاهانه، عدالت خواهی و ظلم ستیزی، شجاعت و شهادت طلبی از ویژگی های تفکر بسیجی است.
سرهنگ باوندپور به ماموریت های اصلی بسیج اشاره کرد و یادآور شد: کمک به مردم برای غلبه به مشکلات، حضور موثر بسیج در امداد و نجات، ارتقای امنیت محلات با گشت های بسیج محور، حضور فعال در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و افزایش ظرفیت خدمات بسیج به مناطق محروم با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی از مهمترین ماموریت های بسیج در شرایط کنونی است.
یکی از اساتید دانشگاه های کرمانشاه نیز با تشریح مناسبت ها و شرایط امروز جهان و منطقه گفت: رمز پیروزی ایران اسلامی در عرصه های مختلف بندگی خدا و داشتن تفکر بسیجی است که همه معادلات جهان را برهم زده است.
سیدامین موسوی افزود: اگر بخواهیم در مقابل نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف بایستیم و روز به روز به پیشرفت ادامه دهیم، باید تفکر بسیجی داشته باشیم.
وی بر لزوم حفظ وحدت، حفظ روحیه اتقلابی و بسیجی و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
تجلیل از بسیجیان نمونه و نمایش بسیجیان رزمی کار از دیگر برنامه های همایش بسیجیان جوانرود بود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر