کد خبر: 34779
A

تولیت مسجد جمکران: جبهه تکفیر اسلام آمریکایی را ترویج می کند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: جبهه تکفیر مدعی ترویج اسلام است، اما این گروه با حمایت نظام استکبار، اسلام آمریکایی را ترویج می کند.

تولیت مسجد جمکران: جبهه تکفیر اسلام آمریکایی را ترویج می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان روز سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم در مسجد مقدس جمکران، افزود: تکفیری ها ادامه دهنده راه شیطان هستند و تنها راه مبارزه با آنان، مقاومت است و سازش در برابر آنان نتیجه ای جز انفعال دربر ندارد.
وی با اشاره به این که هرجا مقاومت به صحنه آمد پیروزی حاصل شد، بیان کرد: ملت ایران راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را به مردم کشورهای منطقه آموخت و در اثر این الگو گیری، توطئه ایجاد شده توسط گروه های تروریستی تکفیری، در میان کشورهای اسلامی خنثی شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که نظامیان ایران، سربازان امام زمان (عج) هستند، ادامه داد: امروز جمعی از نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران در مسجد مقدس جمکران که میعادگاه منتظران است، جمع شده اند تا سربازی خود را به امام زمان (عج) نشان دهند.
در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان قم که به مناسبت 9 ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) برگزار شد، یگان هایی از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین حضور داشتند و با امام زمان(عج) تجدید پیمان بستند.
سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، صادقی استاندار قم، سیار فرماندار قم، سردار احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی در این آیین حضور داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر