کد خبر: 34781
A

نعلبندیان: نخست وزیر ارمنستان به ایران سفر می کند

وزیر خارجه ارمنستان از سفر نخست وزیر این کشور به ایران خبر داد و گفت: دو کشور عزم خود را برای توسعه پویا و روابط دو جانبه و تنوع بخشی به آن جزم کرده اند.

نعلبندیان: نخست وزیر ارمنستان به ایران سفر می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ادوراد نعلبندیان وزیر امور خارجه ارمنستان پس از دیدار با وزیرامورخارجه ایران در نشست خبری مشترک افزود: رابطه میان تهران و ایروان مبتنی بر دوستی دو ملت است که قدمت دیرینه ای هم دارد.
وی به ماهیت صمیمانه روابط دو کشور اشاره کرد و گفت: سفر نخست وزیر ارمنستان به ایران در دستور کار دو طرف قرار دارد و امروز نیز قرار است آقای ظریف با نخست وزیر و رییس جمهور ما دیدار کند.
نعلبندیان به تمایل خود و ظریف برای توسعه همه جانبه روابط دوکشور اشاره کرد و گفت: من و ظریف هیچ فرصتی را برای گفت و گو از دست نمی دهیم. امسال شاهد بیستمین سال روابط دیپلماتیک بین دو کشور هستیم. دو کشور عزم خود را برای توسعه پویا و روابط دو جانبه و تنوع بخشی به آن جزم کرده اند.
وی به وجود ظرفیت های بسیار زیاد برای توسعه روابط دو جانبه اشاره کرد و افزود: ما امروز درباره به تحقق رساندن اهداف روابط دو جانبه و همچنین جزئیات توافق های فی مابین گفت و گو کردیم.
وی خاطرنشان کرد: رایزنی های سیاسی نیز در دستور کار دیدار وی با ظریف بوده است.
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان صبح امروز سه شنبه در راس هیاتی سیاسی - اقتصادی وارد ایروان پایتخت ارمنستان شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر