کد خبر: 34795
A

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ولی عصر(عج):اقتدار ایران ناشی از خون شهداست

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به واسطه رشادت و از خودگذشتگی شهدا به وجود آمده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ولی عصر(عج):اقتدار ایران ناشی از خون شهداست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام طه توکلی سه شنبه در آیین یادبود شهید مدافع حرم عارف کایدخورده
اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از نهضت و قیام امام حسین (ع) تأسی گرفتند.
وی ثبات، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی شهدای و به ویژه شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدا و مدافعان حرم به این باور رسیدند که باید برای حفظ نظام و ایجاد و استقرار امنیت در سطح جامعه جان خود را فدا کنند.
حجت الاسلام توکلی گفت:پیام و وصیت شهدا پیروی از ولایت فقیه است و همه باید به آن پایبند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
جلیل مختار یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین به رشادت‌های مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اشاره کرد و گفت: این جانفشانی ها باعث شد تا عراق و سوریه از وجود گروه تروریستی و غیرانسانی داعش پاک شود.
جلیل مختار، نابودی داعش را ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شجره خیبثه داعش که در سرزمین‌های اسلامی دست به کشتارهای گسترده زده بود، با تلاش‌های محور مقاومت نابود شد.
وی با تاکید بر افزایش آگاهی مسلمانان برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام اظهار کرد: رزمندگان و مدافعان حرم در ایجاد و توسعه امنیت سرزمین‌های اسلامی نقشی بسیار مهمی دارند.
مختار به حمایت های رژیم های مرتجع منطقه و استکبار جهانی از تروریسم بین المللی به ویژه داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: با تلاش نیروهای جبهه مقاومت برخلاف میل استکبار جهانی شجره خیبث داعش از منطقه برچیده شده است.
در این آیین جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
شهید کاید خورده، متولد ۱۳۷۱ در آبادان و جانباز عملیات آزادی سازی 2 شهر نبل و الزهرا در سوریه بود که در سومین اعزام به سوریه و در روز ۲۸ آبان در عملیات آزادسازی البوکمال سوریه به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.
پیکر این شهید در آبادان تشییع و در دزفول به خاک سپرده شد.
/ 6037
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر