کد خبر: 34797
A

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت در قرچک شده است

فرماندار شهرستان قرچک ضعف روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط با اصحاب رسانه را عاملی برای عدم اطلاع رسانی از خدمات دولت در این شهرستان اعلام کرد.

ضعف روابط عمومی ها باعث نقصان در اطلاع رسانی خدمات دولت در قرچک شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود مرسل پور روز سه شنبه در جلسه شورای روابط عمومی های ادارات قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد:هر چند که حوزه فعالیت روابط عمومی ها بسیار گسترده و ازاهمیت ویژه ای در هر سازمان برخوردار است ، ولی مهمترین وظیفه روابط عمومی ، اطلاع رسانی فعالیت انجام شده در حوزه آن نهاد است.
وی افزود: روابط عمومی ها وظیفه دارند تا اقدامات اداره مربوطه را اطلاع رسانی کرده و جامعه هدف را از اقداماتی که در نهاد و اداره انجام می شود مطلع کند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها نه به شعار که به واقع چشمان بیدار یک اداره و نهاد محسوب می شوند که به عنوان پل ارتباطی ، وظیفه برقراری ارتباط پایدارمیان مردم و سازمان و نهاد را بر عهده دارد و خلل وارد شدن در این ارتباط ، کارکردهای آن سازمان را با چالش مواجه می کند.
مرسل پور بیان کرد:بخشی از نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی ، ناشی از ضعف روابط عمومی ها در اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های انجام شده در آن اداره است که این امر خدمات دولت را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.
وی تأکید کرد: واحدهای روابط عمومی باید هنرمندانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی عملکرد سازمان خود باشند و مشکلات مردم را به درستی رفع کنند.
فرماندار قرچک با اشاره به این که ارتباط روابط عمومی ادارات قرچک با اصحاب رسانه ضعیف است افزود : روابط عمومی ها باید ارتباط خود را خبرنگاران تقویت کنند و اخبار و اطلاعات ادارات خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند تا با انتشار این اخبار ، مردم در جریان فعالیت های دولت قرار گیرند.
وی با اشاره به استفاده روابط عمومی ها از فضای مجازی گفت : استفاده صحیح از فضای مجازی می تواند این ابزار را به فرصت مناسب برای اطلاع رسانی تبدیل کرده و از تهدیدات آن بکاهد.
وی تأکید کرد: در ماه های گذشته ، مسئولان عالیرتبه نظام به دفعات به شهرستان قرچک سفر کرده و دستاوردهای عظیمی را نصیب مردم کرده اند ولی جای تأسف است که این دستاوردها به صورت ناقص و کم رنگ اطلاع رسانی شده است.
مرسل پور گفت : اطلاع رسانی صحیح و به موقع از بروز شایعات و انتشار اخبار نادرست که جامعه را با تنش مواجه می کند جلوگیری می کند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر