کد خبر: 34870
A

حفظ آمادگی دربحران هدف از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی گمیشان است

گرگان – ایرنا - رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: هدف از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی در شهر مرزی گمیشان حفظ آمادگی برای مواقع بحران و خدمت رسانی به مردم محروم منطقه است.

حفظ آمادگی دربحران هدف از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی گمیشان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل مقصودلو روز سه شنبه در حاشیه آغاز به کار این بیمارستان صحرایی به خبرنگاران اظهار کرد که از دیگر اهداف استقراراین بیمارستان تقویت و حفظ روحیه ایثار و فداکاری و نوع‌دوستی و دسترسی آسان و کم‌هزینه مردم مناطق محروم به خدمات پزشکی است.
وی با اشاره به سه روز فعالیت رایگان این بیمارستان صحرایی افزود: هر روز 8 پزشک د ربیمارستان حضور داشته و خدمات رایگان داروخانه به صورت شبانه‌روزی به مردم منطقه ارائه خواهد شد.
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ادامه داد : خدمات درمانی این بیمارستان در حوزه قلب، اکو، چشم‌پزشکی، متخصص داخلی، ارتوپدی، جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب، روانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشات تشخیص طبی، سونوگرافی، دندانپزشکی، بینایی‌سنجی، مامایی، خدمات اورژانس، تزریقات، سرم‌درمانی و خدمات دارویی است.
به گزارش ایرنا پنجمین بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق‌تخصصی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان در گمیشان واقع در شمال غربی استان راه اندازی و ازهفتم لغایت نهم آذرماه جاری فعالیت خواهد داشت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر