کد خبر: 34889
A

ارتباط بانک توسعه صادرات با 127 بانک خارجی در پسابرجام

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: در شرایط پساتحریم با ارسال سوئیفت به بانک های متعدد دنیا، ارتباط بانکی با 127 بانک خارجی برقرار شده است.

ارتباط بانک توسعه صادرات با 127 بانک خارجی در پسابرجام
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چهارم آذرماه مدیرعامل بانک توسعه صادرات در همایش سراسری مدیران این بانک با عنوان «بسته حمایت از توسعه صادرات 1396؛ تبیین اولویت ها و سیاست ها» گفت: در 2هفته گذشته در مجموع در قالب 2قرارداد، 6هزار میلیارد ریال ازصندوق توسعه ملی دریافت کرده ایم و در آینده نزدیک مبلغ پنج هزار میلیارد ریال در قالب خط اعتباری جدید، دریافت می شود.
به گفته صالح آبادی، باید در پایان برنامه ششم توسعه و در سال 1400 حجم صادرات به 120 میلیارد دلار در سال برسد که اکنون این رقم 44 میلیارد دلار است.
وی مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات در پایان شهریور ماه را 192 هزار و 360 میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال 27 درصد رشد را نشان می دهد.
این مسوول از تلفیق منابع 11 درصدی دریافتی از صندوق توسعه ملی با منابع بانک خبر داد و افزود: این منابع که با نرخ 11 درصد دریافت شده اند پس از تلفیق با منابع بانک با نرخ 14 درصد در اختیار صادرکنندگان قرار می گیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر