کد خبر: 34898
A

مدیر فرودگاه نجف: پرواز شرکت های هواپیمایی ایران جریان دارد

بغداد – ایرنا- مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف گفت که پروازهای شرکت های هواپیمایی ایران به مقصد این شهر همچنان به قوت خود باقی است.

مدیر فرودگاه نجف: پرواز شرکت های هواپیمایی ایران جریان دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، 'جعفر صادق العلوی' امروز به خبرگزاری 'بغداد الیوم' گفت که تاکنون هیچ گونه نامه رسمی مبنی بر توقف پروازهای ایرانی به این فرودگاه دریافت نکرده و پروازهای رفت و برگشت بدون توقف جریان دارد.
مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف این سخنان را در پاسخ به اخباری مبنی بر توقف پروازهای مسافری شرکت های هواپیمایی به نجف اشرف به دلیل افزایش تعرفه ها در این فرودگاه عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری بغداد الیوم، 'محسن نظافتی' مسئول امور عتبات در سازمان حج و زیارت کشورمان روز گذشته گفت که به دلیل افزایش تعرفه های فرودگاه نجف اشرف، شرکت های هواپیمایی ایران تصمیم گرفته اند که پروازها را از نجف به فرودگاه بین المللی بغداد منتقل کنند.
اظهارات این مقام ایرانی دیروز و امروز در داخل عراق بازتاب گسترده ای داشت و سبب که مدیر فرودگاه بین المللی نجف اشرف هرگونه توقف پروازهای مسافری شرکت های ایرانی را به این فرودگاه تکذیب کند.
بغداد الیوم به نقل از نظافتی آورده است که افزایش تعرفه ها در فرودگاه بین المللی نجف اشرف سبب افزایش هزینه های سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات در عراق شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر