کد خبر: 35507
A
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در جشن رونمایی از برند سیب سمیرم عنوان کرد:

رفاه حامی طرح های خلاقانه در عرصه کارافرینی است

فرشید گلزاده کرمانی: نقش و هدف اصلی شرکت رفاه رسانه ایجاد بسترهای استراتژیک و معرفی آن به مردم و ایجاد زمینه های کارآفرینی و توسعه کسب و کار است که امیدواریم با همت و تلاش مشکلات مطرح در جامعه را برطرف نماییم و در سربلندی ایران اسلامی گام برداریم.

  رفاه حامی طرح های خلاقانه در عرصه کارافرینی است
دیده بان ایران: فرشید گلزاده کرمانی عصر دیروز در همایش رونمایی از برند سیب سمیرم در سالن همایش های رایزن تهران با اشاره به اینکه در تحول فروشگاه های رفاه توجه به بینش و استفاده از توانمندی زنان نقش موثری داشته است گفت: امروز زنان در توسعه این بینش و دستیابی به موفقیت ها در این فروشگاه ها نقش اساسی دارند.
 
وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای رفاه توانست در سخت ترین شرایط اقتصاد با تلاش و جدیت و توجه متوازن و یکسان به بینش مردان و زنان به توسعه و بالندگی دست یابد و حضور مدیران زن در اینمجموعه قابل تقدیر و توجه است.
 
عضو هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اشاره به اینکه هم اینک بیش از 3 هزار و 500 نیرو در مجموعه رفاه در حال فعالیت هستند گفت: از تعداد 60 مدیر این مجموعه در سراسر کشور هشت مدیر ارشد و ده‌ها مدیر داخلی رفاه را زنان تشکیل می دهند که نشان دهنده توجه رفاه به نقش بی بدیل بانوان در امر مدیریتی و ایده پردازی خلاق است .
 
گلزاده عنوان کرد: رفاه معتقد است هیچ مجموعه ای نمی تواند رشد کند مگر اینکه نگاهی متوازن داشته باشد و به نقش بینش خلاقانه زنان و مردان را در کنار یکدیگر توجه داشته باشد و تلاش رفاه هموار کردن مسیر برای حضور بینش زنان و مردان در کنار یکدیگر در امر مدیریتی است.
 
وی خاطرنشان کرد: از عمق توانمندی، سخت کوشی و امید زنان طرح برند سیب سمیرم به بار نشست و رفاه توانست با کمک به ایده خلاقانه خواهران منصوریان وحمایت از جامعه ورزش از این برند رونمایی کند.
 
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه با اشاره به حلقه مفقوده امید و توکل میان نسل جوان ما تصریح کرد: سخت کوشی خواهران منصوریان در طول زندگی و دستیابی به مدارج بالای اجتماعی و ورزشی یک الگوی بسیار مناسب جهت پررنگ کردن بارقه امید و توکل در میان نسل جوان است.
 
وی همچنین با اشاره به کارآفرینی به وسیله روشها و بینش های خلاقانه گفت: رفاه در جهت توسعه کارآفرینی در حوزه مشارکت های استراتیژیک که از میان حوزه های مختلف؛ ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ... نشأت گرفته است شرکت تخصصی را با عنوان رفاه رسانه ایجاد کرده است.
 
گلزاده ادامه داد: نقش و هدف اصلی شرکت رفاه رسانه ایجاد بسترهای استراتژیک و معرفی آن به مردم و ایجاد زمینه های کارآفرینی و توسعه کسب و کار است که امیدواریم با همت و تلاش مشکلات مطرح در جامعه را برطرف نماییم و در سربلندی ایران اسلامی گام برداریم.

 

عکس_2017-12-01_21-41-17

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر