کد خبر: 35515
A

نفرات برتر رقابت های پنچاک سیلات انتخابی تیم ملی مشخص شدند

رقابت های پنچاک سیلات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به منظور حضور در بازی های آسیائی 2018 جاکارتا با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف در گرگان به پایان رسید.

نفرات برتر رقابت های پنچاک سیلات انتخابی تیم ملی مشخص شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در رقابت های پنچاک سیلات قهرمانی ایران که یک رشته ورزشی رزمی محسوب می شود و شب گذشته در 2 بخش مردان و زنان در سالن آزادی مجموعه آزادی گرگان پایان یافت، نتایج زیر به دست آمد:
در بخش مردان:
در وزن 50 تا 55 کیلوگرم: یونس محمدی از مازندران، حسین بهرام طبری از همدان و شمس الدین ملک زهی از گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن 55 تا 60 کیلوگرم: محمد مجیدی از تهران اول شد، امیرحبیب خزائیان و صابر بریان فر از البرز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن 60 تا 65 کیلوگرم: محمد رحیمی از مازندران و حامد هواسی از ایلام به مقام های اول و دوم دست یافتند و پویان رحمانی از قزوین سوم شد.
در وزن 65 تا 70 کیلوگرم: حامد پیری از اردبیل به مقام قهرمانی رسید و علی رضا جهانگیرزاده به همراه جواد عابدی هر دو از گلستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن 70 تا 75 کیلوگرم: محسن رنج دوست از مازندران، احمد خیرجو از اردبیل و محسن نامور از تهران به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.
در وزن 75 تا 80 کیلوگرم: محمد علیزاده از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، حسین نژاد منفرد از البرز دوم شد و اسماعیل صادقی وند از تهران در مکان سوم قرار گرفت.
در وزن 80 تا 85 کیلوگرم: بابک هاشم زاده از مازندران اول شد، عادل سعید از اردبیل در مکان دوم قرار گرفت و سعید صالحی از فارس سوم شد.
در وزن 90+ کیلوگرم: محمد مرتاضی از تهران، محمدرضا میهن پرست از ایلام و جعفر بندگی از اردبیل به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش زنان:
در وزن 50 تا 55 کیلوگرم: سپیده خورشیدی از لرستان به مقام‌ قهرمانی دست یافت و فاطمه جهانیان از مازندران دوم شد.
همچنین فاطمه حسام از گلستان و سمیه خان بابایی از قزوین مشترکا سوم شدند.
در وزن 55 تا 60 کیلوگرم: نازنین محمدتبار از مازندران اول شد و زهرا فروغی نسب از لرستان در مکان دوم ایستاد.
در این وزن شیوا فیاض از اردبیل و فاطمه سارانی از گلستان مشترکا سوم شدند.
در وزن 60 تا 65 کیلوگرم زینب خادمی از لرستان و تهمینه کربلایی صادقی از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و سولماز جباری از مازندران به همراه سمیه اسماعیل زاده از قم مشترکا سوم شدند.
در مجموع تیمی این رقابت ها در بخش مردان تیم های مازندران، اردبیل و تهران و در بخش زنان نیز تیم های لرستان، مازندران و قزوین به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در بخش گروهی هر دو تیم مردان و زنان گلستان به عنوان میزبان مسابقات چهارم شدند.
در پایان این دوره از رقابت ها، ضمن دعوت از نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم ملی پنچاک سیلات کشور جهت حضور در بازی های آسیائی 2018 جاکارتا، از سوی کمیته فنی تیم ملی تعدادی از ورزشکاران و مستعدین نیز به اردو فرا خوانده شدند.
از استان گلستان امیرحبیب خزائیان، علی رضا جهانگیرزاده و فاطمه حسام به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
بازی های آسیائی 2018 جاکارتا حدود 9 ماه دیگر در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر