کد خبر: 35522
A

ضرورت اعتماد سازی به بخش خصوصی در کشور

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشوردر مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با شرایط اقتصادی که در کشور شاهد هستیم هرچه بیشتر باید زمینه را برای اعتماد سازی به بخش خصوصی فراهم کرد.

ضرورت اعتماد سازی به بخش خصوصی در کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد جواد کولیوند روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: اساسی ترین مشکل کشوراشتغال است و دولت برای خروج از این بحران ،ایجاد سالی 900 هزار شغل را وعده داده است.
وی ادامه داد: بخش خصوصی، تعاونی و خدمات ، ای تی و دانش بنیان باید وارد عمل شود تا بتوان در کنار فرمول دولت جواب دهی لازم را داشت.
کولیوند گفت: اگر اشتغال حل نشود با مشکل مواجه می شویم و امروز شاهد آن هستیم که در بخش تولید نیز با مشکلاتی همراه شده ایم .
وی اضافه کرد: اما امروز باید اساس کار اعتماد سازی به بخش های خصوصی و خدمات داشت اگرچه جهش رو به جلو داریم اما باید با جدیت بیشتری دراین زمینه فعالیت کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: بدهی موسسات مالی به سپرده گذاران که بخش قابل توجهی از آن سوزی وزارت اطلاعات حل شده حاکی از آن است که همراهی و تعامل لازم وجود دارد.
کولیوند گفت: براساس گزارش ها دولت بایک پدیده جدیدی مواجه شده که بدهی موسسات مالی از جمله آن به شمار می رود بنابراین باید تصمیم جدی از سوی سه قوای کشور دراین زمینه گرفته شود.
وی اضافه کرد: یکی دیگر از مباحث مهم در حوزه اقتصاد مالیات ، صادرات و واردات است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح نظام طرح سلامت نیز از جمله موارد مهمی است که باید دراین زمینه مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: در بحث زلزله اخیر در کرمانشاه نیز شاهد حرکت های خوب مردمی بودیم که این حرکت ها را هرچه بیشتر باید مدیریت بخشید .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر