کد خبر: 35531
A

جام جهانی فوتبال/فیفا: تیم ایران برای گلزنی به سردار آزمون چشم دوخته است

تارنمای فیفا در گزارشی از تیم های حاضر در گروه بی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نوشت: تیم فوتبال ایران برای گلزنی در جام جهانی به سردار آزمون مهاجم روبین کازان چشم دوخته است.

جام جهانی فوتبال/فیفا: تیم ایران برای گلزنی به سردار آزمون چشم دوخته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه تارنمای رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه، جمعه شب در کاخ کرملین شهر مسکو برگزار شد و 32 تیم حاضر حریفان خود را شناختند.
در این قرعه کشی تیم ملی فوتبال ایران در گروه بی با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شد.
بر اساس این قرعه کشی، تیم اسپانیا با پرتغال قهرمان اروپا، مراکش از آفریقا و ایران از قاره آسیا هم گروه شده است.
اسپانیا بعد از شکست ایتالیا در راه صعود به جام جهانی 2018، آزمون دشوار دیگری را پیش رو دارد.
نبرد پرتغال مقابل اسپانیا دیدار جذاب این گروه است که در سوچی برگزار می شود. وقتی این دو تیم قدرتمند اروپایی که همسایه هم هستند، هم گروه شدند، می توانستید در کاخ کرملین مسکو صدای نفس ها را بشنوید. این دیداری است که نباید از دست داد.
روسیه برای پرتغال سرزمین آشنایی است. پرتغال قهرمان جام ملت های اروپا (یورو 2016) به جام کنفدراسیون های فیفا 2017 به میزبانی روسیه راه یافت و در دیدار رده بندی مکزیک را شکست داد.
تیم ایران نیز برای گلزنی به سردار آزمون چشم دوخته است. این مهاجم 22 ساله در تیم روبین کازان روسیه توپ می زند. او در رقابت های مقدماتی جام جهانی 11 گل زده است. تیم کیهیل (استرالیا) و کریستین اریکسون (دانمارک)، روملو لوکاکو (بلژیک) هم همین تعداد گل زده اند.
مراکش با شکست ساحل عاج، گابن و مالی در رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا در گروه خود صدرنشین شد و جواز حضور در جام جهانی سال آینده را کسب کرد.
ایران بعد از روسیه میزبان و برزیل، سومین تیمی بود که بلیت جام جهانی را بدست آورد.
ورزشی**1584
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر