کد خبر: 35562
A

پیگیری حق آبه تالاب هامون مهمترین خواسته مردم سیستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تامین حق آبه تالاب بین المللی هامون، ساماندهی بازارچه های مرزی و انتقال گاز به میلک از مهمترین خواسته های مردم این استان از رئیس جمهوری است.

پیگیری حق آبه تالاب هامون مهمترین خواسته مردم سیستان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید دانیال محبی روز شنبه در جمع پرشور استقبال کنندگان از رئیس جمهوری در زابل اظهار داشت: امیدواریم با توجه به علاقه مندی و دلبستگی رئیس جمهوری به مردم این منطقه طرح های قبلی نظیر خط راه آهن، گاز، طرح 146 هزار هکتاری و دیگر طرح های مهم و تاثیر گذار به نتیجه برسد تا زمینه ساز بهبود معیشت و اقتصاد مردم این دیار شود.
وی بیان کرد: امیدوارم این سفر هیات دولت به سیستان و بلوچستان دستاوردهای قابل قبول به همراه داشته باشد.
وی افزود: مردم می دانند که شما نخستین سفر از دور دوم ریاست جمهوری دولت دوازدهم را به سیستان و بلوچستان اختصاص داده اید.
وی ادامه داد: مردم غیرتمند سیستان با حضور پرشور خود در این مراسم قدردانی خوشان را از دولت نشان دادند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان سرزمینی متمدن با غنای فرهنگی و قدمت تاریخی است به طوری که از نظر نیروی انسانی، فرهنگ و تخصص در کشور نقش بسزایی دارد.
محبی اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی های منطقه سیستان داشتن انسان های برجسته ای نظیر آیت الله شهید مطهری که تبارش به این خطه برمی گردد و در پیروزی انقلاب اسلامی و فرهنگ کشور تاثیر گذار بوده، است.
وی بیان کرد: سیستان از نظر امنیتی، مرزداری و مشارکت در انتخابات در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مردم این دیار با همزیستی خوب و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
به گزارش ایرنا دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم امروز /شنبه/ وارد منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان شدند.
رئیس جمهوری در سفر 2 روزه خود برای شرکت در نشست ها و افتتاح پروژه های مختلف به زاهدان و چابهار می رود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر