کد خبر: 35563
A

تاکید عضو فراکسیون ورزش مجلس بر لزوم استفاده بهینه از فرصت آماده سازی تیم ملی فوتبال

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده بهینه از فرصت باقیمانده تا مسابقات جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد.

تاکید عضو فراکسیون ورزش مجلس بر لزوم استفاده بهینه از فرصت آماده سازی تیم ملی فوتبال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از مجلس شورای اسلامی، زهرا سعیدی مبارکه با اشاره به قرعه ایران در جام جهانی روسیه،گفت: آنچه مسلم است تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ قرعه در گروه سختی قرار گرفته است، چرا که کشور های پرتغال و اسپانیا از تیم‌های صاحب سبک و مطرح اروپا هستند و مراکش هم یکی از تیم‌های قدر آفریقایی این دوره از رقابت‌ها است اما ما نباید خود را در مقابل این تیم ها از پیش باخته بدانیم .
نماینده مردم مبارکه در مجلس،افزود: قرار گرفتن ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی فوتبال که حتی به گروه مرگ -در اصطلاح اهالی فوتبال- معروف شده، نباید فضای ناامیدی را در ورزش کشور به وجود آورد؛ اتفاقا فدراسیون فوتبال که طی سال‌های گذشته موفقیت‌های خوبی بدست آورده، باید همچنان از فرصت باقیمانده به بهترین شکل ممکن استفاده کند تا با تدارک قوی، میزان قدرت ایران برای حضور در معتبرترین رقابت‌های فوتبال در دنیا افزایش یابد و کشورمان با آمادگی بسیار خوب و مطلوب در روسیه شرکت کند.
عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس ادامه داد: برغم اینکه با تیم‌های قدرتمند دنیای فوتبال هم گروه شده ایم اما از هم اکنون باید آمادگی ذهنی و سپس فنی را برای مقابله با آنها پیدا کنیم و از پیش باخته نباشیم و همانگونه که در دوره قبل در مصاف با آرژانتین حتی شانس برد هم پیدا کردیم و با شایستگی بازی را واگذار کردیم، توانایی ارایه یک نمایش زیبای فوتبال را داریم تا از این فرصت، برای نشان دادن توانمندی‌های ایران در این رویداد استفاده کنیم .
سعیدی مبارکه با اشاره به علاقمندی مردم کشور به ورزش فوتبال، تصریح کرد: تیم ملی فوتبال، هواداران و علاقمندان زیادی دارد که پیروزی آن در رقابت های بین المللی تاثیر مستقیمی در نشاط اجتماعی إیفا می‌کند بنابراین شایسته است به صورت معقول و منطقی فدراسیون فوتبال با حمایت وزارت ورزش و جوانان از امکانات موجود به بهترین شکل ممکن برای تدارک قوی و استفاده از حریفان مرتبط و قوی با تیم‌های هم‌گروه استفاده کند تا شرایط را برای حضور خوب و شایسته ایران در جام جهانی فراهم کند تا با روحیه بالا و آمادگی خوب به مصاف حریفان برویم.
این بانوی نماینده مجلس تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد تلاش وکوشش حداکثری برای بازی خوب ملی پوشان فوتبال ایران و نتیجه خوب است تا از پیش بازنده نباشیم و برای مردم هم آنچه اهمیت دارد بازی‌های خوب و منطقی است که امیدوارم با نتایج خوب هم همراه شود .
رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه در مجلس شورای اسلامی همچنین نقش رسانه‌های ورزشی را نیز در کمک به حضور شایسته ایران در این بزرگترین رویداد فوتبالی جهان مهم برشمرد و گفت: نقدها و راهکارهای رسانه‌ها می‌تواند به حضور پرقدرت ایران در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه کمک کند و این مهم با نقدهای سازنده و تحلیل‌های منطقی و ارایه راهکارهای مناسب برای درخشش در جام جهانی همراه باشد.
تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در قرعه کشی جام جهانی فوتبال روسیه 2018 در گروه بی این رقابت ها با کشورهای پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر