کد خبر: 35564
A

امام جمعه مراغه: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی مهمترین هدف نیروهای مسلح است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه بر تقویت و حفظ وحدت در بین نیروهای مسلح کشور تاکید کرد و گفت: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی مهمترین هدف و وظیفه نیروهای مسلح است.

امام جمعه مراغه: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی مهمترین هدف نیروهای مسلح است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در همایش وحدت نیروهای مسلح منطقه مراغه در سالن اجتماعات سرباز این شهرستان افزود: نیروهای مسلح مکتبی کشورمان همواره با تبعیت از ولایت از کیان ایران اسلامی و آرمان های اسلامی و انقلابی پاسداری کردند.
وی ادامه داد: سپاه و ارتش در کنار هم و در صفوف متحد نشان دادند که در عرصه های مختلف و خطیر در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستاده اند و این امر را در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشتند.
آیت الله پورمحمدی با بیان اینکه امام راحل و اکنون نیز رهبر انقلاب بر وحدت قوای مسلح کشورمان تاکید کرده اند اضافه کرد: نیروهای مسلح ارتشی، سپاهی، نظامی و انتظامی با تمام قدرت و قاطعیت آماده دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب هستند.
وی گفت: رنگ و نوع لباس نیروهای مسلح مهم نبوده بلکه هر مسئول و نیروی نظامی و انتظامی باید در هر لباس و جایگاهی پاسدار حریم اسلام و انقلاب و نیز میهن اسلامی باشد.
وی با اشاره به ویژگی های بارز پاسداران و مجاهدان در راه خدا افزود: اطاعت از پروردگار و تبعیت از ولایت در کنار عبودیت و اخلاص از خصوصیات برجسته یک رزمنده است.
وی ادامه داد: توجه به اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه همگانی در بین نیروهای مسلح باید بیش از پیش ترویج و تبیین شود.
امام جمعه مراغه اضافه کرد: تبعیت از ولایت به عنوان اصل مهم در راهبردهای نیروهای مسلح و نیز پرورش نیروهای مکتبی مورد توجه قرار گیرد زیرا که تبعیت از رهبری ضامن پیروزی بر دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: نیروهای مسلح کشورمان از مهمترین عوامل تضمین کننده اقتدار ایران اسلامی است.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: همه ما نیروهای مسلح در هر لباس و مکانی سرباز ولایت بوده و از آرمان ها و ارزش های انقلابی دفاع خواهیم کرد.
وی ادامه داد: همه نیروهای مسلح اکنون آمادگی خود را برای مجاهدت در راه اسلام و انقلاب و ایستادگی در برابر استکبار و توطئه های آنان اعلام می کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از مدافعان حرم ارتشی و سپاهی و بسیجی این شهرستان تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر