کد خبر: 35581
A

بایرن مونیخ از سد هانوفر گذشت/ غلبه 4 بر صفر هافن هایم مقابل لایپزیک

تیم بایرن مونیخ امشب (شنبه شب) در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم بوندسلیگای آلمان با نتیجه 3 بر یک از سد تیم هانوفر گذشت و 32 امتیازی شد.

بایرن مونیخ از سد هانوفر گذشت/ غلبه 4 بر صفر هافن هایم مقابل لایپزیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ در این دیدار که در ورزشگاه خانگی این تیم (آلیانس آره نا) برگزار شد، شاگردان «یوپ هاینکس» در یک دیدار پرحاشیه با نتیجه 3 بر یک بر تیم هانوفر غلبه کرده و به تنهای درصدر جدول رده بندی این رقابت ها ماندند.
آرتور و ویدال در دقیقه 17 ، کینگزلی کومان در دقیقه 67 و رابرت لواندوفسکی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی برای تیم بایرن مونیخ گلزنی کردند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار برای تیمشان به ارمغان آوردند.
بنچوپ نیز در دقیقه 35 برای تیم هانوفر گلزنی کرد. این درحالی است که با تصمیم بحث برانگیز داور و درتکرار ضربه پنالتی که الکراگ در دقیقه 29 آن را گل کرد این بازیکن در ضربه دوم موفق نبود و ضربه پنالتی برای تیمش ازدست رفت.
تیم بایرن مونیخ با کسب سه امتیاز این دیدار 32 امتیازی شد و در صدر باقی ماند تیم هانوفر نیز 19 امتیازی ماند.
نیمه نخست این دیدار همانطور که انتظار می رفت با برتری تیم بایرن مونیخ آغاز شد و آنان با طراحی حملات متعدد به دروازه تیم هانوفر نزدیک شده و سرانجام تلاش بازیکنان این تیم در دقیقه 17 به ثمر نشست و این تیم به گل رسید.
دراین دقیقه توپ ارسالی از جناح راست در موقعیت مناسب بر روی سر ویدال نشست و این بازیکن با ضربه سری دقیق دروازه شاونر سنگربان تیم هانوفر را باز کرد.
در ادامه در دقیقه 29 تیم هانوفر به دنبال خطای مدافعان تیم بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد فالکراگ این توپ را گل کرد اما داور در یک تصمیم بحث برانگیز دستور به تکرار این ضربه داد و در ضربه دوم اولریش سنگربان بایرن مونیخ مانع ازگلزنی حریف شد.
البته این تنها تصمیم بحث برانگیز داور نبود و در دقیقه 35 پس از گلزنی لواندوفسکی و قبول آن از سوی داور، او در ادامه با کمک داور مشورت و این گل را نیز نپذیرفت و حواشی این دیدار را بیشتر کرد.
نیمه دوم را بایرن مونیخ هجومی آغاز کرد و سرانجام در دقیقه 67 گل دوم این تیم به ثمر رسید، در این دقیقه کینگزلی کومان که در درون محوطه جریمه هانوفر قرار داشت با شوتی سنگین موفق به گلزنی شد و دروازه این تیم را باز کرد.
حملات بایرن مونیخ همچنان ادامه یافت و بدنبال اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم در دقیقه 87، لواندوفسکی پشت این ضربه ایستاد و گل سوم تیمش را درون دروازه حریف جای داد. دردقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و سرانجام بازی با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.
ترکیب تیم بایرن مونیخ:
اولریش، رافینیا، هوملس، بواتنگ، کیمیش، ویدال، مارتینز، کومان، مولر، خامس، لواندوفسکی
ترکیب تیم هانوفر:
شاونر، آنتون، سانه، سورگ، اوسترزولک، باکالورز، اشمیدباخ، کورب، بنشاپ، فولکورگ، کلاوس.
نتایج کامل رقابت های هفته چهاردهم از این قراراست:
بایرلورکوزن یک – دورتموند یک
گل ها : کوین وولاند دردقیقه 30 برای تیم بایرلورکووزن و آندره یارمولنکو دردقیقه 74 برای تیم دورتموند.
ماینتس یک – آگزبورگ 3
گل ها:هولتمن دردقیقه 85 برای ماینتس و و مایکل گریگوریش دردقیقه 22 ،آلفرد فینبوگاسن دردقیقه 42 از روی نقطه پنالتی و فینبوگاسن دردقیقه 86 برا تیم آگزبورگ.
هافن هایم 4 – لایپزیک صفر
گل ها: ندیم امیری دردقیقه 13 ،سرژگنابری دردقایق 52 و 62 و یوت دردقیقه 87 برای تیم هافن هایم.
وردربرمن یک – اشتوتگارت صفر
گل : مکس کروزه دردقیقه 45 برای تیم وردربرمن.
شب گذشته و در نخستین دیدار هفته چهاردهم دیدارتیم های فرایبورگ و هامبورگ برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
جدول رده بندی بوندسلیگای آلمان:
1-بایرن مونیخ/ 14بازی/ 32 امتیاز
2-لایپزیک/ 14بازی/ 26 امتیاز
3- شالکه / 13 بازی/ 24 امتیاز
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر