کد خبر: 35587
A

رسانه های اسپانیایی:تیم ملی فوتبال ایران دفاع خود را ارتقاء می دهد

چندین رسانه اسپانیایی گزارش دادند که تیم ملی‌ فوتبال ایران برای درخشش بیشتر نسبت به جام جهانی دوره گذشته سطح دفاعی خود را برای این تورنمت در روسیه ارتقاء می دهد.

رسانه های اسپانیایی:تیم ملی فوتبال ایران دفاع خود را ارتقاء می دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، خبرگزاری اروپاپرس در گزارش خود نوشت که تیم ملی‌ ایران از نظر تئوری، یک رقیب مقرون به صرفه اسپانیا برای مرحله نخست جام جهانی‌ فوتبال خواهد بود .
اروپاپرس ضمن اشاره به اینکه ایران هیچگاه با اسپانیا بازی نکرده تصریح کرد که این، پنجمین بار است که این تیم آسیایی به جام جهانی‌ راه یافته و دومین بار است که به طور پی در پی بلیط حضور در این بازی ها را کسب کرده است.
خبرگزاری ها با اشاره به اینکه ایران در حالی‌ به جام جهانی‌ راه یافت که بازی های مقدماتی بسیار خوبی‌ انجام داد و هیچکدام از آنها را نباخت، خاطرنشان کرد که این پویایی خوب، باعث ایجاد انتظارات بیشتر تیم ملی شده است.
این رسانه خاطرنشان شد که بخش بزرگی‌ از شایستگی نتایج خوب تیم ایران، در قدرت دفاعی آنها به خصوص در «بیرانوند» دروازبان تیم و «انصاری» و «پورعلی‌ گنجی» هافبک های این تیم نهفته است.
خبرگزاری 'افه' در گزارش خود با عنوان «کی‌ روش خصوصیات یک تیم با تجربه اما تقریبا بدون درخشانی را تعیین می‌ کند» نوشت :ایران ، تیم پر شرکت آسیایی در جام های جهانی‌ در حالی‌ در پنجمین جام جهانی‌ شرکت می‌ کند که یک تیم متعادل و بدون تقریبا تجربه در فوتبال اروپایی دارد و اصلی‌ ترین ارزش آن، «کارلوس کی‌ روش» است.
افهادامه که «مهدی طارمی» و« سردار آزمون»، برجسته ترین بازیکنان تیمی می‌ باشند که نشانه اصلی‌ آنان نظم و انباشته شدن بازیکنان در اطراف دروازبانشان است.
روزنامه 'آس' نیز در گزارشی با عنوان «کی‌ روش ؛ حاکم آسیا » با اشاره به پنجمین حضور‌ ایران در جام جههانی و دومین شرکت پی در پی این کشور پس از بازی های 2014 برزیل، تصریح کرد که از آن زمان، تیم ملی، کی روش را به عنوان سرمربی حفظ کرده افزون بر اینکه سبکی را دارد که این تیم را تقریبا شکست ناپذیر کرده است.
آس با اشاره به دو گلی که ایران در 10 دیدار خورده، تصریح کرد که تیم ملی، موفقیت خود را بر روی دفاعش پایه گذاری کرده و سیستم 4-3-3 سرمربی موجب شده که در میانه میدان پشت کار داشته باشند و ضد حمله برای گلزنی را به عنوان ابزار اصلی‌ خود استفاده کنند .
نشریه ادامه داد:برای ایران مهم نیست که توپ را نداشته باشد زیرا تیمی دارد که به عملکرد دفاعی خوب خود که همیشه با خطوط بسیار نزدیک به هم و فشار بسیار بالا به حریف بازی می‌ کنند، اعتماد دارند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر