کد خبر: 35592
A

نماینده ملایر: روحیه انقلابی گری راه نجات از چنگال دشمنان است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه نجات در مقابل وحشی گری آمریکایی ها و استکبار روحیه انقلابی گری است که باید بیش از گذشته تقویت شود.

نماینده ملایر: روحیه انقلابی گری راه نجات از چنگال دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام احد آزادی خواه روز شنبه در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم و جشن پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی علاوه بر تامین امنیت خود، تامین کننده ثبات و امنیت منطقه است.
وی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر شهدای مدافع حرم و رزمندگان بسیجی در خارج از مرزهای کشور با جریان تکفیری و داعش مبارزه نمی کردند، امروز باید در شهرهای کشورمان با آنها می جنگیدیم.
حجت الاسلام آزادی خواه بیان کرد: پس از برچیده شدن بساط داعش بسیاری از کشورهای اروپایی از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در منطقه تقدیر کردند و این نشان می دهد که نقش ایران در منطقه و جهان تعیین کننده است.
وی ادامه داد: اینکه جوان 25 ساله بسیجی ما برای دفاع از ناموس اسلام و حرم اهل بیت(ع) به آن سوی مرزها می رود و بدون سر برمی گردد و سر و سامانی به همه بشریت می دهد، این نتیجه همان روحیه انقلابی است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به توافق برجام و مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مخالف مذاکرات دیپلماتیک و توسعه سیاسی و اقتصادی با دنیا نیستیم، در عین حال اعلام کردند: 'که به آمریکایی ها خوش بین نیستم.'
حجت الاسلام آزادی خواه اظهار کرد: ایران در این توافق به تعهدات خود پای بند بود، اما رئیس جمهوری آمریکا منکر همه تعهدات خود در توافق برجام شد و تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع کرد.
وی با بیان اینکه دو حرکت دیپلماتیک برجام و دفاع از مرزهای مسلمانان در برابر داعش به صورت موازی رو به جلو حرکت کرد، افزود: در حرکت دیپلماتیک برجام فضا به گونه ای مهیا بود که ما پیروز میدان بودیم، اما آمریکا نقض عهد کرد.
حجت الاسلام آزادی خواه خاطرنشان کرد: ما نگاه دیپلماتیک را دوست داریم و به دنبال ایجاد توسعه سیاسی و اقتصادی و مبادلات تجاری با دنیا هستیم، اما معنای آن این نیست که به آمریکا باج بدهیم.
وی گفت: امروز اگر بخواهیم توسعه سیاسی و اقنصادی و مبادلات تجاری با دنیا داشته باشیم، باید مذاکره کنیم و رایزنی فرهنگی داشته و با سایر کشورها روابط دیپلماتیک برقرار کنیم که در این صورت می توانیم اقتصادی پویا داشته باشیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم همچنین با تبریک روز مجلس و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید حسن مدرس اظهار کرد: زمانی می توان به یک نماینده مجلس نمره خوبی داد که اولویت اصلی وی رسیدگی به مشکلات مردم و نظارت درست بر عملکرد دولت باشد.
حجت الاسلام آزادی خواه مجلس را مکانی برای پیگیری مطالبات مردمی و تحقق آن عنوان کرد و افزود: برخورداری از روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری و داشتن روحیه تعاملی از ویژگی های یک نماینده موفق است.
وی با تاکید بر اینکه یک نماینده مجلس باید معتقد به اصول دین و قانون اساسی باشد، بیان کرد: نمایندگان باید مدرس گونه به دنبال تحقق نیازها و مطالبات مردم و تحقق قانون اساسی باشند.
وی عملکرد نمایندگان مجلس دهم را خوب ارزیابی کرد و گفت: باید بیشتر به اولویت های کشور پرداخته شود و نمایندگان باید وکیل مردم باشند .
شهرستان ملایر سه شهید مدافع حرم و یک هزارو 100 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این شهرستان با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر