کد خبر: 35596
A

لاریجانی: ایجاد فضای آرام و پرهیز از حاشیه محور اصلی کارهای مجلس در سال گذشته بود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با ایجاد فضای آرام برای پیگیری امور، پرهیز از فضای حاشیه ای و تمرکز بر کارهای اصلی را در سال گذشته دردستور کار داشت.

لاریجانی: ایجاد فضای آرام و پرهیز از حاشیه محور اصلی کارهای مجلس در سال گذشته بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، لاریجانی شنبه شب در گفت وگو با سیما گفت در مود موسسات مالی غیرمجاز بی مبالاتی صورت گرفته و مجلس با جدیت تمام پرونده زیان دیده گان موسسات مالی را به صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه در مورد کاسپین به خوبی جلو رفته ایم اظهار کرد: در پیگیری پرونده موسسات_مالی_اعتباری از حمایت مقام رهبری برخوردار هستیم.
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مردم به بانک ها و موسسات معتبر مراجعه کنند،افزود: بانک مرکزی را موظف کردیم به هیچ وجه اجازه حضور چنین موسساتی را ندهند و با آن ها برخورد کنند.
وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی روستا ها نمی چرخد، گفت: تخلیه روستاها و رشد حاشیه نشینی هزینه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به همراه دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اذن رهبری از صندوق توسعه ملی یک و نیم میلیارد دلار اخذ کردیم تا مشکلات روستاییان را پیگیری کنیم و سرمایه ارزان قیمت در اختیار آن ها قرار داریم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر