کد خبر: 35616
A

استاندار ایلام: میدان دادن به جوانان آنان را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ آماده می کند

استاندار ایلام از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست استفاده از جوانان را در دستور کار خود قرار دهند و گفت: میدان دادن به جوانان آنان را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ آماده می کند.

استاندار ایلام: میدان دادن به جوانان آنان را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ آماده می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در سی و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان بر جوانگرایی در دستگاه های اجرایی تأکید و اظهار کردا: دستگاههای اجرایی استفاده از جوانان در مناصب مدیریتی و مشاوره ای را در دستور کار خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: میدان دادن به جوانان، آنان را برای پذیرش مسولیت های سنگین در آینده آماده می کند.
استاندار ایلام بر لزوم ریشه یابی و علت یابی مشکلات جوانان اشاره و یادآور شد: مشکلات جوانان توسط پژوهشگران مورد بررسی علمی و نتایج تحقیقات مورد استفاده دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی همچنین خواستار فعالیت بیشتر سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان در ستاد ساماندهی جوانان شد.
وی افزود: جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد تخصصی نسبت به برگزاری جلسه مشترک با مسئولان دستگاههای اجرایی اقدام و داشته های خود را در اختیار آنان قرار دهند.
استاندار ایلام در بخشی دیگر از سخنان خود به لزوم واگذاری امورات غیرحاکمیتی به خصوص در حوزه اقتصادی به بخش خصوصی اشاره و اظهار داشت: فعالیت بخش خصوصی نیازمند شرایطی از جمله کاهش بروکراسی اداری، رعایت عدالت در دستگاه های اجرایی، اصلاح تنگ نظری ها نسبت به بخش خصوصی و غیره است که جهت فعال کردن بخش خصوصی این شرایط را باید فراهم کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر