کد خبر: 35638
A

دانشگاه صنعتی و اورژانس همدان تفاهم نامه سلامت و ایمنی منعقد کردند

تفاهم‌ نامه همکاری در اجرای طرح نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) بین مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و دانشگاه صنعتی همدان منعقد شد.

دانشگاه صنعتی و اورژانس همدان تفاهم نامه سلامت و ایمنی منعقد کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون دانشگاه صنعتی همدان در این باره گفت: این تفاهم ‌نامه همکاری با هدف همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی حوزه نشان تعالی HSE و پیاده ‌سازی هرچه بهتر مدل ارزیابی مطابق با طرح این نشان منعقد شد.
مهدی حسینیان افزود: بر اساس مطالعات انجام شده این تفاهم‌ نامه در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های بلندمدت توسعه کشور در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بین دانشجویان منعقد شده است.
وی ضاافه کرد: همچنین در راستای این تفاهنامه 700 دانشجو در 14 دوره آموزشی مهارت های HSE را زیر نظر کارشناسان و اساتید مرکز فوریت های پزشکی اوژانس همدان آموزش می بینند.
وی گفت: این طرح در 2 بخش طراحی شده است که بخش اول مربوط به آموزش مهارت‌های عمومی امداد و نجات شامل آشنایی با انواع مصدومیت‌ها و زخم ها، نحوه تشخیص صدمه در افراد و اقدامات اولیه جهت کمک به مصدوم مانند CPR، پانسمان و سایر خدمات پزشکی است.
حسینیان ادامه داد: در بخش دوم نیز دانشجویان آموزش اطفاء حریق شامل آشنایی با انواع مواد سوختنی، نحوه نگهداری مواد سوختی جهت پیشگیری از حریق و آموزش اطفاء حریق برای مواد سوختنی متفاوت را فرا می گیرد.
گفتنی است دانشگاه صنعتی همدان برای سومین سال متوالی اقدام به برگزاری کلاس HSE می‌کند.
کلاس HSE دوره های ایمنی و بهداشت محیط زیست است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر