کد خبر: 35653
A

اشاره گلپایگانی به توپ‌بازی داعشی‌ها با سر انسان‌ها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه چه کسی نمی‌داند گروه‌های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره ساخته دست غربی‌ها است؟ گفت: این موضوع برای همه روشن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در همایش طلوع حقیقت به مناسبت سالگرد نامه رهبری به جوانان غربی در محل حوزه هنری تهران، اظهار کرد: کسانی که ادعای اسلام هراسی دارند با حمایت از گروه های تروریستی تلاش می‌کنند حقیقت نورانی اسلام برای جهانیان مشخص نشود و در همین چارچوب حقیقت رابه گونه‌ای دیگر جلوه می دهند.

اهم صحبت‌های رئیس دفتر مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

* مقام معظم رهبری در نامه خود به جوانان غربی از آنها خواستند که برای آشنایی با حقیقت اسلام به منابع اصلی در این زمینه از جمله قرآن مراجعه کنند، کار غربی‌ها استثمارگری و استعمارگری است و آبادی‌هایی که در کشورهای آنها مشاهده می کنید نتیجه استثمارگری آنها در کشورهای فقیر و کم بضاعت است. آنها در این راه از تکنولوژی نیز استفاده کرده‌اند و تلاش کرده‌اند که کشورهای کوچک و کم بضاعت را ببلعند. در همین راستا فرهنگ منحط خود را بر فرهنگ اصیل کشورهای دیگر تحمیل کردند و تلاش کردند که فرهنگ دیگر کشورها را نابود کنند. آنها می گویند آنچه که ما می پسندیم باید روش زندگی شما باشد و همین شیوه می بایست بر تمام دنیا حاکم باشد.

*آنها برای تحمیل این خواسته خود دست به طراحی‌ها و انجام فجایعی زدند، آنچه که در غرب می بینیم از جمله موضوعاتی همچون همجنسگرایی ویا ازدواج سفید ناشی از همین فرهنگ غربی است و منشاء آن ناشی از همین دیدگاهی است که مورد اشاره قرار گرفت. آنها با انجام اقداماتی تلاش کردند که بنیاد خانواده و جامعه بشری را نابود کنند.

*گروه های تروریستی مورد حمایت آنها با استفاده از الفاظ اسلام و وارونه جلوه دادن حقیقت اسلام جنایتهایی را انجام دادند که بشریت را شرمگین می کند، من عکسی در دفترم دارم که در آن تصویر تعدادی از اینهاست که با سر انسان در حال انجام بازی هستند و از سر انسان‌ها به عنوان توپ استفاده می کنند.

* داعش از ابزارهای غربی‌ها هستند برای اسلام هراسی می خواهند بگویند اسلام یعنی این گروه ها و این اقدامات.

*متاسفانه مزدوران اطراف و کسانی که از تمدن امروز بهره‌ای نبرده‌اند و دستشان خالی است، کسانی که نسل در نسل به عنوان شاهزاده می خواهند حکومت کنند، کسانی که حتی به خود رحم نمی کنند و از جنایتهای صورت گرفته در منطقه پشتیبانی می کنند مارا متهم می کنند. مقام معظم رهبری در همان نامه نوشتند که شخصیتی مثل شیخ نمر چه کرده بود که او را کشتند و سرش را بریدند؟

*گروه‌های تروریستی تعدادی از جوانان مسلمان را از خانواده‌هایشان جدا کردند و کاری کردند که از خانواده‌هایشان ببرند، در میان داعش شش هزار جوان اهل تسنن وجود داشت که داوطلب عملیات انتحاری بودند و بیشتر آنها نیز اکنون کشته شده‌اند.

* ما باید حقایق اسلام واقعی را تبیین و به جهانیان معرفی کنیم و اگر به تعالیم اسلام واقعی برگردیم قطعا شرایط دگرگون می شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر