کد خبر: 36090
A

کاروان ایران با 114 ورزشکار به بازی های پاراآسیایی امارات می رود

کمیته ملی پاراالمپیک ایران اعلام کرد: کاروان جوانان ایران با 114 ورزشکار در هفت رشته به سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2017 امارات متحده عربی اعزام می شود.

کاروان ایران با 114 ورزشکار به بازی های پاراآسیایی امارات می رود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پاراالمپیک، این بازی ها از 17 تا 23 آذرماه جاری در امارات برگزار می شود و کاروان ایران 17آذرماه با دو پرواز راهی دوبی خواهد شد.
بر این اساس، در رشته پارا دو و میدانی 25 ورزشکار مرد و 9 ورزشکار زن، شنای معلولان 11ورزشکار مرد و در تنیس روی میز هشت پینگ پنگ باز مرد و 6 ورزشکار زن اعزام می شوند.
در رشته بوچیا هفت ورزشکار مرد و پنج ورزشکار زن و در وزنه برداری 10پولاد مرد به روی تخته می روند. در بدمینتون نیز یک نماینده اعزام می شود.
نمایندگان اعزامی ایران در دو و میدانی نابینایان و کم بینایان 11ورزشکار مرد و 2 ورزشکار زن هستند و شنای نابینایان و کم بینایان نیز با حضور هشت ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابد ضمن آنکه در گلبال 12نماینده شامل 6نفر در بخش مردان و 6نفر در بخش زنان حضور دارند.
ایران پیشتر در دومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در سال 2013 به میزبانی مالزی با کسب 27 مدال طلا، 12 نقره و 20 برنز نایب قهرمان شده بود و تیم های ورزشی ژاپن و چین به ترتیب برسکوی نخست و سوم ایستادند.

ورزشی**
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر