کد خبر: 36091
A

آیت الله خاتمی: تبلیغ تنها منبر رفتن نیست

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: تبلیغ به عنوان یکی از ماموریت های مهم روحانیت تنها محدود به منبر رفتن نیست بلکه روحانیون باید همواره پس از مطالعه به تبلیغ معارف دینی بپردازند.

آیت الله خاتمی: تبلیغ تنها منبر رفتن نیست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه در آیین عمامه گذاری طلاب در شهر شیراز افزود: روحانیون همواره باید مقید به نوشتن و مطالعه باشند، زمان‌شناسی یکی دیگر از ویژگی‌های تبلیغ است در هر مقطعی رسالتی به دوش انسان است و نکته سوم شجاعت در ابلاغ تکلیف است.
وی اظهار کرد: بصیرت این است که بدانیم دشمن کجاست و چرا عصبانی است.
امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا در مذاکرات به ‌دنبال اهدافی بود و تصور می کند که موفق شده است اما فناوری هسته ای با توجه به این که بومی شده است، قابل از بین رفتن نیست.
آیت الله خاتمی گفت: آمریکا در پیشبرد اهداف خود در زمینه فعالیت های موشکی ایران نیز شکست خورده است چرا که همه مسئولان کشور به تبعیت از مقام معظم رهبری گفتند که این موضوع قابل مذاکره نیست.
امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما روحانیت نباید سبب ناامیدی در مردم شود و همواره باید از موضع حق دفاع کند و در کل روحانیت موظف به بیان واقعیات است.
در این آیین، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) نیز حضور داشتند.
6122/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر