کد خبر: 36105
A

معاون اول رییس جمهوری به قهرمانان وزنه برداری تبریک گفت/ تبریک تعدادی دیگر از مقام ها

معاون اول رئیس جمهوری و تعدادی از مقام ها و شخصیت های سیاسی به طور جداگانه ، با انتشار مطالب مختلف در صفحه های شخصی خود در فضای مجازی، قهرمانی وزنه برداران کشورمان در مسابقات جهانی را تبریک گفتند.

معاون اول رییس جمهوری به قهرمانان وزنه برداری تبریک گفت/ تبریک تعدادی دیگر از مقام ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسحق جهانگیری روز چهارشنبه در مطلبی اینستاگرامی، افتخار آفرینی قهرمانان تیم ملی وزنه برداری کشورمان و کسب مقام قهرمانی جهان در مسابقات آناهیم آمریکا که موجب شادی و خوشحالی مردم ایران شد را تبریک گفته و تصریح کرد: بار دیگر شایستگی های جوانان برومند این سرزمین قهرمان پرور را به اثبات رساند.
وی در این مطلب خاطر نشان کرد: این پیروزی غرورآفرین را به یکایک اعضای تیم ملی وزنه برداری، خانواده های این عزیزان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی، جامعه ورزش کشور و عموم ملت بزرگ ایران صمیمانه تبریک می گویم و توفیق روز افزون جوانان و قهرمانان عزیز کشورمان در رشته های مختلف ورزشی را از خداوند متعال مسألت دارم.

**تبریک قهرمانی وزنه برداری کشورمان توسط سخنگوی وزارت خارجه
بهرام‌ قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه نیز موفقیت بی ‌نظیر تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران را که برای نخستین بار قهرمان رقابت‌های جهانی شدند و پرچم‌ پرافتخار ایران عزیز را با همت والای خود به اهتراز درآورده و در این روز خجسته عیدانه‌ای بزرگ‌ به مردم ایران دادند به این پهلوانان، ملت بزرگ ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک و شاد باش گفت.

**تبریک مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل به وزنه برداران ایرانی
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود پیروزی افتخار آمیز تیم ملی وزنه برداری کشورمان را تبریک گفت.
رئیس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این نوشتار آورده است: در ایام با سعادت و مبارک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) افتخار ارزشمند و بزرگی از غیورمردان، پهلوانان و پولادمردان عرصه وزنه برداری کشور رقم خورد و موجب شادی و افتخار برای مردم عزیز و شریف ایران اسلامی گردید.
وی افزود: دستیابی به این پیروزی اقتدار آمیز و کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی وزنه برداری برای نخستین بار را به مردم عزیز و شریف ایران، مسئولان و دست اندرکاران ورزش کشور، جامعه ورزشی و به ویژه کادر فنی، مسئولان، مربیان و ورزشکاران پرافتخار که با حفظ همه ارزش ها در رقابت های جهانی در آمریکا به دست آورده اند تبریک می گویم و برای آنان توفیق و سربلندی آرزومندم.
ادامه دارد...
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر