کد خبر: 36127
A

پیروزی ذوب آهن مقابل نفت طلاییه با درخشش «کی روش»

تیم فوتبال ذوب آهن امروز(چهارشنبه) نفت طلاییه تهران را با درخشش استنلی کی روش با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به صورت موقت به رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

پیروزی ذوب آهن مقابل نفت طلاییه با درخشش «کی روش»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شاگردان امیرقلعه نویی در تیم ذوب آهن پس از شکست سنگین و 4 برصفر هفته گذشته مقابل پرسپولیس امروز (چهارشنبه) بدنبال شکست تیم بحران زده نفت طلاییه بوده و این تیم را با نتیجه دو برصفر در حالی شکست دادند که کی روش بازیکن برزیلی این تیم با زدن یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن این میدان بود.
استنلی کی روش سوارز در دقیقه 77 و مرتضی تبریزی در دقیقه 89 برای تیم ذوب آهن گلزنی کرده و سه امتیاز این دیدار خانگی را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
بدین ترتیب شاگردان امیر قلعه نویی با کسب هر سه امتیاز این دیدار 19 امتیازی شده و به صورت موقت به رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند.
شاگردان حمید درخشان نیز با 13 امتیاز همچنان دررده چهاردهم جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماندند.
نیمه نخست همانطور که پیش بینی می شد، شاگردان قلعه نویی تیم برتر میدان بودند اما موقعیت های این تیم با بی دقتی مهاجمان و مدافعان پیش تاخته این تیم یکی پس از دیگری از بین می رفت و بازیکنان این تیم در گلزنی ناکام بودند.
نیمه دوم امیر قلعه نویی که به هیچ وجه نمی خواست تیمش در این دیدار خانگی با نتیجه تساوی زمین را ترک کند دست به تغییراتی درترکیب این تیم زد و این تغییرات سرانجام در دقیقه 77 جواب داد و این تیم به گل رسید.
در این دقیقه مهدی رجب زاده که در دقیقه 59 جانشین مهدی مهدی پور شده بود، ضربه کرنر را فرستاد و استنلی کی روش با ضربه سر دیدنی دروازه میلاد فراهانی را باز کرد.
بدنبال این گل و تغییر تاکتیک در تیم ذوب آهن حملات این تیم به روی دروازه حریف بیشتر شد و در دقیقه 89 مرتضی تبریزی بازیکن ناکام دیدار گذشته این تیم مقابل پرسپولیس دروازه نفت طلاییه را باز کرد در این پیروزی سهیم شد.
تبریزی در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل پرسپولیس یک ضربه پنالتی و یک فرصت گلزنی را هدر داد.

* ترکیب تیم ذوب آهن:
رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی فر، محمد ستاری، حمید بوحمدان و کی روش استنلی.

* ترکیب تیم نفت طلاییه:
میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، جهانبخش ذبیحی، علیرضا عزت کرامت، امین منوچهری، سینا خادم پو، سامان آقازمانی، هاشم بیگ زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی و پوریا امینی.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر