کد خبر: 36982
A

فرنگی کار روس: حساسیتی بین کشتی ایران و روسیه وجود ندارد

رومن ولاسوف دارنده دو مدال طلای کشتی فرنگی در بازیهای المپیک،گفت: حساسیتی بین کشتی ایران و روسیه وجود ندارد و احساس می کنم که تماشاگران ایرانی مرا دوست دارند.

فرنگی کار روس: حساسیتی بین کشتی ایران و روسیه وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رومن ولاسوف فرنگی کار عضو تیم بیمه رازی در چهارمین دوره جام باشگاههای جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران درخصوص ناکامی تیم مسکو روسیه نماینده کشورش در این رقابت ها اظهار داشت: به خودم اجازه نمی دهم درمورد آن تیم قضاوت کنم، شما بضاعت و قدرت کشتی روسیه را در مسابقات جهانی و المپیک دیده اید و باید بگویم که کشتی روسیه آن چیزی نبود که در اصفهان دیدید.
ولاسوف بیان داشت: این تیم فقط برای جام باشگاه های جهان جمع شد و برخی کشتی گیران آن حتی جزو نفرات درجه سوم روسیه هم نبودند.
دارنده دو مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان ادامه داد: کشتی گرفتن در جام باشگاههای جهان تجربه خیلی خوبی برای من بود و از همه مهمتر اینکه دیدن تماشاگران ایرانی لذت خاصی دارد.
این فرنگی کار مطرح کشتی دنیا ،افزود: همه کشتی گیران ایرانی سطح خوبی دارند و مدال آور هستند اما سعید عبدولی کشتی گیری خاص است و همیشه مقابل او کشتی های سختی گرفتم.
وی در مورد ناداوری هایی که در برخی کشتی های مهم عبدولی صورت گرفت، گفت: برای تمام کشتی گیران داوری تاثیر گذار است اما عبدولی در چند مسابقه دچار ناداوری شد ولی می تواند این مسئله را در آینده جبران کند.
ولاسوف در مورد دیدارش با حمید سوریان قبل از حضور در اصفهان خاطر نشان کرد: از نظر من او انسانی بزرگ است که قلب بزرگی دارد،زمانی که سوریان برای نخستین مرتبه در سال 2005 مدال طلای بزرگسالان جهان را کسب کرد من 16 سال داشتم و از همان موقع علاقه مند شدم که مانند سوریان باشم اما هنوز هم نتوانستم این کار را انجام بدهم.
این فرنگی کار تیم ملی کشتی فرنگی روسیه درخصوص اینکه آیا در المپیک 2020 توکیو کشتی خواهد گرفت یا نه؟ یادآور شد: تا زمانی که بتوانم کشتی می گیرم و می خواهم در 2020 هم طلا بگیرم. فعلا نه برای مربیگری و نه برای ورود به دنیای مدیریت ورزشی برنامه ای ندارم.
چهارمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان روزهای 23 و 24 آذر در اصفهان با قهرمانی تیم بیمه رازی به پایان رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر