کد خبر: 37010
A

وزیر علوم: دانشجوی ستاره ‌دار سیاسی نداریم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در میان دانشجویان ستاره ‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چرا که مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌ شود.

وزیر علوم: دانشجوی ستاره ‌دار سیاسی نداریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از خانه ملت، منصور غلامی درخصوص اقدامات انجام ‌شده در وزارت علوم برای حل مشکل دانشجویان ستاره ‌دار افزود: عنوان ستاره ‌دار به آن معنا که به افکار عمومی القا شده در میان دانشجویان و متقاضیان مقاطع بالای دانشگاهی وجود ندارد چرا که مشکل اکثر این دانشجویان نقص پرونده است و مساله تعداد بسیاری از این دانشجویان با تلاش سازمان سنجش و دیگر مسئولان حل و فصل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در میان دانشجویان ستاره ‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چرا که مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌ شود.
وزیر علوم ادامه داد: تعداد معدودی از این دست افراد باقی مانده‌اند که کار آنها نیز در حال انجام است و به زودی اعلام خواهیم کرد که هیچ پرونده‌ای از داوطلبان ورود برای به دوره‌های بالاتر تحصیلات تکمیلی معطل نمانده است.
غلامی تاکید کرد: دانشجویانی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده‌اند درخواست خود را به غیر از دانشگاه مربوطه به وزارت علوم نیز ارایه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر