کد خبر: 37049
A

کلوپ: لیورپول توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد

«یورگن کلوپ» سرمربی تیم فوتبال لیورپول، از رقابت با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست کشیده است، اما تاکید دارد که شاگردان توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارند.

کلوپ: لیورپول توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه تارنمای خبری تریبال فوتبال، یورگن کلوپ معتقد است که فتح لیگ قهرمانان اروپا امکانپذیر است.
وی گفت در سال 2013 بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در آستانه شکست بایرن مونیخ قرار گرفت. این در حالی است که دورتموند با 25 امتیاز کمتر از بایرن به کارزار خود در بوندس لیگا پایان داد.
وی گفت: لیورپول نمی تواند سیتی را تعقیب کند، همانطور که دورتموند نتوانست بایرن را در بوندس لیگا تعقیب کند، اما در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2013 با نتیجه دو بر یک مغلوب بایرن شد.
سرمربی لیورپول در ادامه اظهار داشت: ما فصل بدی نداشتیم. به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم و بهترین لحظات زندگی مان را در این کارزار سپری کردیم.
لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پورتو برود. لیورپول با 31 امتیاز و 18 امتیاز کمتر از سیتی، در رده پنجم لیگ برتر انگلیس ایستاده است.
ورزشی**1584**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر