کد خبر: 37153
A
حاشیه های امروز جلسه علنی مجلس

از اشتباه عضو هیات رییسه مجلس در تلفظ نام دو نماینده تا فیلم برداری یک نماینده از وزیر مسکن و شهر سازی

اشتباه عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در اعلام نام نمایندگان طرقبه و ورامین امروز با حاشیه هایی همراه شد.

از اشتباه عضو هیات رییسه مجلس در تلفظ نام دو نماینده تا فیلم برداری یک نماینده از وزیر مسکن و شهر سازی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه در جلسه علنی امروز مجلس دو بار نام دو نماینده مجلس را به اشتباه اعلام کرد که با اعتراض این دو نماینده مجلس مواجه شد.
غلامرضا کاتب زمانی که می خواست نام محمد دهقانی نُقُندَر نماینده طرقبه و چناران را به عنوان مخالف دو فوریت طرح مربوط به تسویه سهام عدالت بخواند اشتباهی نام وی را محمد دهقانی نَقَندَر خواند، که البته به سرعت آن را اصلاح و عذرخواهی کرد.


نماینده طرقبه و چناران در مجلس نیز خطاب به وی گفت: عذرخواهی شما به چه درد می‌خورد؟ بعد از 30 سال هنوز اسم ما را یاد نگرفته اید، چگونه آن بالا رفته‌اید و در هیأت رییسه نشسته‌اید؟
کاتب دقایقی بعد هنگام قرائت نام موافقین این طرح، نام سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین را حسینی نقوی خواند که این اشتباه نیز باعث شد که نقوی حسینی از کاتب بخواهد نامش را درست تلفظ کند و جابه‌جا نخواند.

**عکس برداری نماینده از آخوندی
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز برای پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر در مجلس حضور یافت.
هنگام گفت وگوی وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان، یکی از مجلسی ها با گوشی تلفن همراه خود از فاصله‌ای نزدیک از آخوندی و معاونش فیلم و عکس گرفت که برای تماشاگران در جایگاه میهمانان سوال ایجاد کرد.

**بهروز نعمتی:به همراه مصطفی کواکبیان در یک جبهه برای انتخاب آقای روحانی کنار هم بودیم


بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس نیز در تذکری با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس گفت: هر نوع انحصاری برای هر کسی مطرود است، ما به همراه مصطفی کواکبیان در یک جبهه برای انتخاب آقای روحانی کنار هم بودیم، اصولگرایان معتدل شبانه روز زحمات زیادی کشیدند و من گله مند هستم چرا آقای کواکبیان با این تفکر و نگاه صحبت می کند.
وی خطاب به مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس اظهارداشت: انتخابات ریاست جمهوری تمام شد چرا به آن دامن می زنید؟ چه چیزی را می خواهید ثابت کنید؟ همان کاری که رییس جمهوری به شما دادند به اصولگرایان معتدل هم دادند، در خصوص کدامیک از استانداران و وزیران از ستاد اصولگرایان معتدل نظرخواهی کردند؟ ایشان در جلسه های مختلف بیان کرده که خودم به حجت شرعی رسیدم و هر کسی را خواستم انتخاب کردم.


وی ادامه داد: همه مردم زحمت کشیدند، مگر 24 میلیون رای تنها با رای اصلاح طلبی یا تنها رای اصولگرایان معتدل در این کشور جمع می شود؟ اگر همه ما کنار هم بودیم این اتفاق افتاد والا اگر نبودیم همان برادرانی که شما آن ها را تندرو می پندارید امروز رییس جمهور بودند. شما منطقی هستید و تجربه دارید کمتر ریشه ها را بزنید.
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز در تذکری با اشاره به نطق میان دستور امروز خود در پاسخ به سخنان بهروز نعمتی و سید حسین نقوی حسینی گفت: من گفتم هیچ حزب اصولگرایی از آقای روحانی حمایت نکرد، آقای نعمتی که در لیست ما بوده است می گوید من اصولگرا هستم.
وی افزود: ما همچنان از آقای روحانی حمایت می کنیم، بنده وکیل الدوله نیستم بنده وکیل المله هستم.
سپس بهروز نعمتی نماینده مردم تهران قصد پاسخ به سخنان مصطفی کواکبیان را داشت که به او وقت داده نشد و جلسه علنی مجلس پایان یافت.
نعمتی پس از آن به سمت کواکبیان رفت و گفت: در جلسه سه شنبه مجلس پاسخ تو را خواهم داد و می گویم چه چیزی به چه چیزی است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر