کد خبر: 37759
A

توسعه ورزش کارکنان به ویژه بانوان از برنامه های جدی وزارت کشور است

جواد ناصریان یکی از سیاستهای داخلی وزارت کشور در دولت دوازدهم را توجه ویژه به امر ورزش، رفاه و نشاط همکاران بویژه بانوان اعلام کرد.

توسعه ورزش کارکنان به ویژه بانوان از برنامه های جدی وزارت کشور است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در مجموعه صف و ستاد وزارت کشور که در ساری برگزار شد، گفت : توسعه ورزش کارکنان به ویژه بانوان از  برنامه های جدی وزارت کشور است.
جواد ناصریان یکی از سیاستهای داخلی وزارت کشور در دولت دوازدهم را توجه ویژه به امر ورزش، رفاه و نشاط همکاران بویژه بانوان اعلام کرد و گفت: در این راستا اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان، در دو رشته والیبال و دارت برگزار شد که مطمئنا با اهتمام وزیر کشور به توانمند سازی کارکنان، این رشته ها توسعه خواهد یافت و مسابقات متعددی در رشته های مختلف هم در استانداری ها و هم در سطح منطقه ای و کشوری برگزار خواهد شد.
ناصریان با اشاره به اینکه قریب 30 درصد کارکنان وزارت کشو را بانوان تشکیل می دهند تصریح کرد: قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد مدیریت ها و پستها در اختیار جوانان و بانوان قرار گیرد که با پیگیری انجام شده 25 درصد محقق شده و تلاش می کنیم تا به بیش از حد نصاب اعلام شده برسیم.
وی تاکید کرد: انتظار ما استفاده از ظرفیت بانوان در پستهای مدیریتی بالاتر از جمله در حوزه معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران ستادی استانداری هاست.
ناصریان ابراز امیدواری نمود با همکاری استانداری ها و فرمانداری ها شاهد توسعه ورزش کارکنان و ایجاد شادابی و نشاط در حوزه نیروی انسانی مجموعه وزارت کشور باشیم .
گفتنی است، اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در وزارت کشور، سازمانهای تابعه و استانداریها به مدت 3 روز در مجتمع فرهنگی رفاهی خزرآباد ساری با قهرمانی تیم والیبال وزارت کشور و تیم دارت استانداری مازندران به پایان رسید .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر