کد خبر: 37800
A

نماینده مردم همدان در مجلس: قاچاق کالا از زمین و آسمان وارد کشور می شود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا از زمین و آسمان و از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود و تاکنون نه تنها شغل ایجاد نشده بلکه یکی پس از دیگری کارخانه ها را به تعطیلی کشانده و شاغلین در حال بیکار شدن هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس: قاچاق کالا از زمین و آسمان وارد کشور می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر خجسته در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در اخطاری با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس افزود: با توجه به این که بحث مفاسد اقتصادی مطالبه مردم است و رهبر معظم انقلاب بر مقابله با آن تاکید موکد داشتند در نشست خبری خود موارد را مطرح کردم که همه موارد مستند است.
وی ادامه داد: پس از انتشار موارد یکی از دوستان و همکاران آمد و گفت من بحث دارم که به او گفتم مستندات من موجود است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: آنچه من مطرح کردم مطالبه مردم، رهبر معظم انقلاب بود که همه بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی و مبارزه با مافیای گمرک و قاچاق سیستمی تاکید دارند.
خجسته افزود: قاچاق کالا از زمین و آسمان و از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور می شود و متاسفانه نه تنها شغل ایجاد نشده بلکه یکی پس از دیگری کارخانه ها به تعطیلی کشانده شده است و شاغلین در حال بیکار شدن هستند.
وی ادامه داد: سخنان من مخالفت با مردم و کارمندان گمرک نبوده بلکه مخالفت با سیستم قاچاق و مافیای قاچاق و کسانی که سیستمی قاچاق را مدیریت می کنند بوده است.
نماینده مردم همدان در مجلس همچنین گفت: مردم غیور دلوار و تنگستان خودشان مبارزه با مفاسد را انجام داده اند، ما مخالف 17 هزار و 482 اظهارنامه ای هستیم که این اظهارنامه در طول تاریخ نیست و در گمرک رها و مفقود شده است.ما مخالف مواردی هستیم که قریب پنج هزار و 367 خودرو لوکس و پورشه و بنز و موارد دیگر وارد کشور شده است.
علی مطهری نایب رییس و رییس ساعاتی از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده همدان گفت: این مواردی که بیان می کنید را به ما ارایه دهید تا در هیات رییسه مجلس پیگیری کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر