کد خبر: 37822
A

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ تا ایجاد تسهیلات برای ازدواج مهمانداران هواپیما

لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از واردات میوه خارجی، جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ و بازگرداندن قیمت آن به وضع و لزوم ایجاد تسهیلات لازم برای ازدواج مهمانداران شرکت های هواپیمایی از مهم ترین محورهای تذکرهای امروز - یکشنبه -نمایندگان مجلس به مسوولان اجرایی کشور بود.

لزوم جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ تا ایجاد تسهیلات برای ازدواج مهمانداران هواپیما
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه خانه ملت تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم ارومیه، تهران و قم در مجلس در تذکری به وزیر بهداشت خواستار جلوگیری از بی اعتبار کردن دفترچه های درمان بیمه ایرانیان شدند.
این نمایندگان همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از واردات میوه خارجی تاکید کردند.
سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تذکر به ایران خودرو جهت تحویل تاکسی به رانندگانی که خودرو فرسوده خود را تحویل داده اند تاکید کرد.
محمد دهقان نماینده مردم طرقبه در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ و بازگرداندن قیمت آن به وضع سابق شد.
نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران در مجلس نیز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم ایجاد تسهیلات لازم برای ازدواج مهمانداران شرکت های هواپیمایی تاکید کردند.

**تذکرهای شفاهی نمایندگان
سلام امینی نماینده ایلام در مجلس در تذکری شفاهی خطاب به وزیران امور خارجه و کشور در خصوص وضعیت شناسنامه ای معاودین عراقی در ایران گفت: معاودین عراقی (بازگشت داده‌ شدگان) ایرانیانی هستند که در عراق زندگی می کردند اما در دهه های اخیر به ویژه در دوران حاکمیت صدام به ایران عودت داده شدند.
وی ادامه داد: این افراد بیش از 40 سال است در ایران زندگی می کنند اما به انجام آزمایش دن ان ان که بیش از پنج میلیون برای آن ها هزینه دارد اجبار شده اند این در حالی است که همه افراد محلی آن ها را شناخته و حتی قوم و خویش هستند لذا از دولت می خواهم جهت تسهیل در شناسنامه دار شدن آنها اقدام کند.
سکینه الماسی نماینده مردم عسلویه در مجلس نیز در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهوری گفت: جنابعالی با شعار بهبود وضع اقتصادی وارد کارزار انتخابات شده و رییس جمهور شدید اما از شرایط اقتصادی مردم اطلاع ندارید.
وی افزود: با قوانین سختگیرانه مشکلاتی برای مرزنشینان به وجود آمده است، گناه آنها چیست که ناکامی های کلان اقتصادی در کشور به گردن مرزنشینان افتاده است. مرزنشینان غیر از ته لنجی هیچ مفروض دیگری برای ارتزاق آنها وجود ندارد، کسی منکر اعمال قانون و قاعده نیست اما قانون برای بهتر اداره کردن کشور تصویب شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر