کد خبر: 37825
A

تجلیل از وزارت کشور به دلیل حمایت از طرح‌های کلان ترویج نماز در اجلاس سراسری نماز

دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور گفت: در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان « نماز و فضای مجازی» از وزارت کشور به دلیل حمایت از طرح‌های کلان ترویج نماز تجلیل شد.

تجلیل از وزارت کشور به دلیل حمایت از طرح‌های کلان ترویج نماز در اجلاس سراسری نماز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن قشقایی با بیان اینکه  در این اجلاس از وزارت کشور به دلیل « حمایت شایسته از طرح‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های کلان نماز در سطح کشور» با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد اظهار کرد: اینجانب لوح مزبور را در حضور رئیس ستاد اقامه نماز، وزرای حاضر در جلسه و نماینده ولی فقیه استان هرمزگان دریافت نمودم.
وی خاطر نشان کرد، وزارت کشور برای نهمین سال پیاپی در اجلاسیه سالانه نماز، بدلیل فعالیت ها و اقدامات مختلف در امر توسعه و ترویج نماز، مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرد.
گفتنی است در  اجلاس بیست و ششم نماز که پنجشنبه سی آذر  در محل تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، پیام مقام معظم رهبری توسط آیت ا... نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان قرائت، گزارش اقدامات جمع بندی شده دستگاه‌ها توسط  قائم مقام ستاد اقامه نماز ارائه و در ادامه  از دستگاه‌های برتر در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز و موسسات، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی نمونه در حوزه نرم افزارهای نمازی تجلیل و همچنین آثار برگزیده معرفی و جمع‌بندی اجلاس ارائه شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر